آرامکو

آرامکو ورود خود به بازار روانکارهای داخلی عربستان‌سعودی را با سری جدید محصولاتش به‌نام ORIZON رسما اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آرامکو ورود خود به بازار روانکارهای داخلی عربستان‌سعودی را با سری جدید محصولاتش به‌نام ORIZON رسما اعلام کرد. آرامکو عرضه اُریزون را هم‌زمان با افتتاحیه جایزه بزرگ فرمولاوان عربستان‌سعودی در جده آغاز کرد. آرامکو حامی جهانی مسابقات اتومبیلرانی فرمولاوان به‌شمار می‌رود. این شرکت خط‌تولید اُریزون را در بیش از 20 شهر ازجمله ریاض، جده، دمام و... راه‌اندازی کرده است. محصولات ORIZON شامل روانکارهای سنتتیک و نیمه‌سنتتیک برای موتورهای بنزینی، موتورهای دیزلی سنگین و همچنین سایر محصولات محرک، گریس‌ها و مایعات ترمز است. البته این شرکت نام تجاری خود را گسترش داده که شامل ORIZONPRO است. این بخش، شامل محصولاتی با کارآیی بالاتر برای بخش صنعتی هستند.
حضور عرب‌ها در زنجیره ارزش پایین‌دستی
یاسر.اِم‌ موفتی، معاون بخش سوخت‌رسانی آرامکو گفت: «ورود به بازار روانکارها نقطه‌عطف مهمی برای شرکت ما به حساب می‌آید، چون همچنان به گسترش حضور خود در سراسر زنجیره ارزش پایین‌دستی ادامه خواهیم داد.
سری محصولات جدید اُریزون از قابلیت‌های گسترده آرامکو در امر تحقیق‌وتوسعه بهره می‌برند. در واقع آنها به خانواده‌ای شامل روانکارهای باکیفیت تبدیل می‌شوند که هم بازار محلی را تقویت می‌کنند و هم حق انتخاب مصرف‌کننده را گسترش می‌دهند. عرضه محصولات اُریزون مکمل حضور آرامکو در بخش پایین‌دستی به‌شکل مستقیم و همچنین عرضه به مصرف‌کننده نهایی در عربستان است. پس از افتتاح دو ایستگاه نخست ما در ریاض و صیحات این برنامه گسترش پیدا خواهد کرد.» محصولات اُریزون این شرکت عرب‌زبان با بالاترین استانداردها، مهندسی شده‌اند، همچنین از آخرین سطح حداقل‌های کیفی برای روانکارها که از سوی کمپانی‌های مبدأ (OEM) اعلام شده است، بهره می‌برند. این استانداردها شامل دکسرون جنرال‌موتورز «dexron»، استاندارد رسمی موسسه نفتی ایالات‌متحده یا «API» و استانداردهای دیگر خودروسازان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =