کد خبر: 238447
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

وقتی کولر یا بخاری را روشن می‌کنید بادی که وارد اتاق می‌شود از این فیلتر می‌گذرد. حالا در ساخت این فیلتر از لایه چسب استفاده می‌کنند. تازه اگر معرفت داشته باشند، شما چسب استنشاق می‌کنید! در برخی موارد نیز سودجویان از کاغذ فیلتر هوا که پر از رزین است برای ساخت استفاده می‌کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، «وقتی کولر یا بخاری را روشن می‌کنید بادی که وارد اتاق می‌شود از این فیلتر می‌گذرد. حالا در ساخت این فیلتر از لایه چسب استفاده می‌کنند. تازه اگر معرفت داشته باشند، شما چسب استنشاق می‌کنید! در برخی موارد نیز سودجویان از کاغذ فیلتر هوا که پر از رزین است برای ساخت استفاده می‌کنند. این موضوع را باید به مردم گفت و هشدار داد.»
روزنامه شرق نوشت: « ۲۲آبان فرمانده نیروی انتظامی تهران به رسانه‌ها اعلام کرد ۳۰ هزار لیتر روغن‌موتور تقلبی در یک انبار در بهارستان تهران کشف و ضبط شده است. تقلب و سوءاستفاده در بازار یک سوی ماجراست زیرا اهمیت سلامت روغن‌موتور و لوازم جانبی خودرو صرفا اقتصادی نیست و با محیط‌زیست و سلامت آدمی نیز سروکار دارد.
وی قاچاق برخی کالاها را تایید می‌کند و می‌گوید بخشی از بدنه دولتی با این تخلفات همکاری دارند. ما چیزی از جهان توسعه نباید کم داشته باشیم. متریال ایران در سطح کیفی ۲۰دبلیو۵۰ در خاورمیانه یک است! فناوری کالاهایی را که واردات می‌شوند، در اختیار داریم. اما دلالی و سودجویان شرایط را بسیار دشوار کرده‌اند.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =