بی‌پی

شرکت بیریتیش پترولیوم (bp) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه غذا M&S توافق کرده‌اند قرارداد فروشگاه‌های رفاهی خود را تا سال 2030 تمدید کنند تا بدین‌ترتیب روند حضور موفق این فروشگاه‌ها در ایستگاه‌های سوخت‌رسانی  بی‌پی  16 ساله شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت بیریتیش پترولیوم (bp) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه غذا M&S توافق کرده‌اند قرارداد فروشگاه‌های رفاهی خود را تا سال 2030 تمدید کنند تا بدین‌ترتیب روند حضور موفق این فروشگاه‌ها در ایستگاه‌های سوخت‌رسانی بی‌پی 16 ساله شود. این دو کمپانی نخستین‌بار در سال ۲۰۰۵ همکاری خود را هنگام معرفی این فروشگاه‌های عرضه غذا در بریتانیا آغاز کردند و این سال‌ها در ۳۰۰ پمپ بنزین بی‌پی به همکاری خود ادامه دادند. الکس جنسن، معاون ارشد حمل‌ونقل و سوخت‌رسانی بی‌پی در اروپا و آفریقای‌جنوبی گفت: «مفتخریم که نزدیک به دو دهه به همکاری خود با M&S، به عنوان یکی از خرده‌فروشان پیشرو مواد غذایی در بریتانیا، ادامه می‌دهیم. البته سایت‌های ما سوخت‌های پیشرفته‌ای ارائه می‌کنند اما مشتریان پس از اجرای این قرارداد گزینه‌های غذایی سالم و باکیفیت را هم می‌خواهند. البته آنها خواهان روش‌های راحت‌تر خرید هستند که متناسب با سبک زندگی پرمشغله آنها باشد. شراکت بی‌پی با M&S Food کار را در بریتانیا تسهیل کرده است. ما قصد داریم به نوآوری و رشد برای رفع نیازهای مشتریان خود ادامه دهیم».
استوارت ماچین، مدیرعملیات‌های M&S و مدیر برند M&S Food نیز افزود: «M&S Food به‌خاطر عرضه غذای باکیفیت و فوق‌العاده معروف است و در 16سال گذشته، مشارکت ما با بی‌پی به مشتریان بیشتری این فرصت را داده است که از ساندویچ‌های خوشمزه، میان‌وعده‌های مقوی و غذاهای اصلی با کیفیت ما در 300 نقطه در سراسر بریتانیا لذت ببرند. تعهد ما به این قرارداد به هر دو طرف این امکان را می‌دهد تا در فروشگاه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. همچنین تجدیدنظری در برنامه‌های خود، برندیگ M&S و زنجیره تامین داشته باشیم تا براساس آن بتوانیم هم بیشتر در دسترس باشیم و هم با همکاری یکدیگر در زمینه کاهش ضایعات مواد غذایی همکاری کنیم.»

توزیع‌کننده کلیدی در زنجیره عرضه بریتیش‌پترولیوم
فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حال گسترش در ایستگاه‌های سوخت‌رسانی هستند. این روند با تغییر تقاضای مصرف‌کنندگان تقویت می‌شود؛ خریدهای کم اما مراجعه بیشتر به فروشگاه‌ها نیازمند پر کردن سریع فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌شود. این موضوع روند روبه‌رشد نیاز به غذای فست‌فود را نشان می‌دهد. در زمان قرنطینه و محدودیت‌هایث ناشی‌از کرونا، مشتریان 20درصد بیشتر از فروشگاه‌های bp forecourt خرید می‌کردند اما این روند همچنان ادامه پیدا کرده زیرا این رفتار بین مشتریان رخنه کرده و به بخشی جدایی‌ناپذیر از جامعه تبدیل شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل موسسه Euromonitor برای 45 اقتصاد پیشرو جهان، پیش‌بینی شده است تا سال 2030 استفاده از فروشگاه‌های زنجیره‌ای تقریبا دوبرابر خواهد شد و این فروشگاه‌ها سالانه بیش‌از 5 درصد رشد می‌کنند. در 16 سال گذشته، مشتریان پمپ‌بنزین‌های بی‌پی 13میلیون دسته‌گل، 25میلیون بطری نوشیدنی و 14میلیون بسته گوشت پرسی خریداری کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال طی سه سال گذشته مشتریان ۲۸‌میلیون بطری شیر و ۲۲ میلیون قرص نان از این فروشگاه‌ها خریداری کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =