آپولو هندوستان با پیشبرد تعهد بلندمدت خود نسبت‌به پایداری که یکی از ارکان کلیدی چشم‌انداز 5ساله این شرکت است، فعالیت در کارخانه تولیدی چنای در جنوب هند را آغاز کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،آپولو هندوستان با پیشبرد تعهد بلندمدت خود نسبت‌به پایداری که یکی از ارکان کلیدی چشم‌انداز 5ساله این شرکت است، فعالیت در کارخانه تولیدی چنای در جنوب هند را آغاز کرد. این اقدام سهم استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر آپولو برای تولید تایر را به بیش از 30‌درصد کل تاسیسات تولیدی این شرکت افزایش می‌دهد. آپولوتایر در شرکت CSE به‌عنوان یکی از شرکت‌های تابعه کلین‌تک سولار، مبلغ 93میلیون روپیه معادل 27.2درصد کل سهام این شرکت سرمایه‌گذاری کرده است تا تامین برق تضمینی سالانه 40 میلیون واحدی را از تاسیسات چنای دریافت کند.
باتوجه به اینکه انرژی خورشیدی فقط برای چند ساعت در روز تولید می‌شود و امکانات ذخیره‌سازی در این سایت نیز در دسترس نیست، این شرکت مقدار بهینه‌ای را که حدود 20 درصد از کل نیازهای چنای است، تضمین می‌کند. سونام سرکار، رئیس و مدیر بازرگانی آپولو تایر گفت: «تفکر سبز در آپولو تایر به یک عادت تبدیل شده است. این سرمایه‌گذاری برای تامین انرژی خورشیدی برای تاسیسات چنای، ازجمله ابتکار عملی است که ما برای آینده‌ای پایدار انجام می‌دهیم.
انرژی خورشیدی که با این سرمایه‌گذاری تامین می‌کنیم، به ما کمک می‌کند هم در تولید برق موردنیاز برای تجهیزات حیاتی خودکفا شویم و هم تعهد خود را نسبت به کاهش انتشار کربن نشان دهیم.» با توجه به اینکه نرخ تولید برق از انرژی خورشیدی برای دو دهه آینده در هند ثابت و درحال‌حاضر کمتر از نرخ واحد اداره برق دولتی است، این شرکت به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌ها از طریق این معامله با کلین‌تک سولار نیز بوده است. تامین انرژی خورشیدی برای تاسیسات چنای آپولو تایر احتمالا در جولای سال جاری آغاز خواهد شد. آپولو دارای ظرفیت تولید حدود 900 تن لاستیک در روز در چنای است که شامل تایرهای خودروهای سواری و تایرهای خودروهای تجاری سبک، متوسط و سنگین می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =