«پالایشگاه بنزین» در «شهرک صنعتی مُهر»

درحالی‌که مجموع فروش ۳ماهه محصولات شرکت نفت سپاهان در سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۴هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بود، این رقم در سه‌ماهه نخست امسال به بیش‌از ۵هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت سپاهان در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری از محل فروش داخلی و فروش صادراتی محصولات خود مجموعا ۵هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان درآمد به‌دست آورده است.

در این مدت، ۱۱هزار و ۵۶۱ تن روغن‌موتور بنزینی در مجموعه نفت سپاهان تولید شده و مقدار فروش روغن موتور بنزینی به ۱۱هزار و ۹۳۹ تن رسیده است که مجموع درآمد ناشی‌از فروش روغن‌موتور در این ۳ماهه، بیش‌از ۶۶۵میلیارد تومان بوده است.

همچنین در این مدت، تولید روغن‌موتور دیزلی در مجموعه نفت سپاهان به ۱۲ هزار و ۹۳۹ تن رسیده و مقدار فروش این محصول در سه‌ماهه نخست امسال ۱۱ هزار و ۱۴۷تن با درآمدزایی بیش‌از ۴۴۷میلیارد تومان بود.

درحالی که مجموع فروش ۳ماهه محصولات شرکت نفت سپاهان در سال ۱۴۰۲ بالغ‌بر ۴هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بود، این رقم در سه‌ماهه نخست امسال به بیش‌از ۵هزار و ۸۴۷ میلیارد تومان افزایش یافت. مجموع درآمد این شرکت در ۳ماهه امسال نسبت‌به مدت زمان مشابه سال قبل، رشدی ۲۲درصدی داشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =