بهران H68» بازار را در اختیار گرفت

در صنعت، ماشین‌آلات مختلفی مشغول به‌کار هستند که به‌دلیل نیاز به روانکار، روغن‌های مختلف نیز در بازار وجود دارد. بیشترین سهم از روغن‌های صنعتی، به روغن‌های هیدرولیک صنعتی تعلق می‌گیرد.

روغن‌های هیدرولیک در بسیاری از ماشین‌های سنگین و سایر تجهیزات صنعتی کاربرد دارند. در این مطلب قصد داریم یکی‌از پرفروش‌ترین و پرکاربرد ترین روغن‌های هیدرولیک را به شما معرفی می‌کنیم.

در بین تمام پالایشگاه‌های ایرانی، شرکت نفت بهران محبوب ترین آن‌ها است. به طوری که محصولات برند بهران به تنهایی بیش‌از 70درصد بازار روانکار کشور را تامین می‌کنند و سهم به خصوصی از این بازار دارند.

شرکت بهران در تولید انواع روغن‌های صنعتی و روغن‌های موتوری و گریس و ضدیخ، پیشتاز است و برندی مورد اعتماد در کشور است. روغن هیدرولیک اچ 68 بهران را می‌توان پرفروش‌ترین روغن صنعتی کل کشور محسوب کرد.

این روغن از کیفیت بالایی برخوردار بوده و یکی از پرتقاضاترین روغن‌های صنعتی است. از این روغن در انواع جک‌های هیدرولیکی، تریلی‌ها، دستگاه‌ها و ماشین‌آلاتی که در کارخانجات مختلف کشور به روغن هیدرولیک نیازمند هستند استفاده می‌شود. یکی از نقاط قوت روغن هیدرولیک بهران، تولید در ظروف 20لیتری و بشکه است.

بشکه 208لیتری مناسب برای صنایع و جاهایی که به حجم بالا نیازمند هستند مناسب است و ظرف 20لیتری برای کاربردهای مختصرتر مانند آسانسورها مناسب است.

این روغن در سال‌های اخیر مانند بسیاری از کالاهای دیگر سیر صعودی در قیمت را تجربه کرده است به‌گونه‌ای که قیمت روغن هیدرولیک بهران 20لیتری در پنج سال گذشته از سطلی 200هزار تومان به قریب به 2 میلیون تومان در زمان نگارش این مطلب رسیده است.

دقت داشته باشید که به دلیل تقاضای بالا در خرید روغن هیدرولیک H68 بهران، متاسفانه نمونه‌های فاقد اصالت از این روغن در بازار زیاد شده است.

یادآوری این موضوع خالی از لطف نیست که روغن هیدرولیک بهران تنها به گرید H68 ختم نمی‌شود. به دلیل تقاضای بیشتر گرید 68، ما نیز بیشتر به معرفی هیدرولیک 68 بهران پرداختیم، اما لازم است یادآوری کنیم روغن هیدرولیک اچ بهران، در گریدهای بهران هیدرولیک H 32 و بهران هیدرولیک H 46 و بهران هیدرولیک H 100 و گریدهای بالاتر نیز تولید می‌شود که مهم‌ترین تفاوت در این گریدها به میزان شل یا سفتی روغن بر می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =