روغن هیدرولیک پارس بابک ویژه

در صنعت، ماشین‌آلات مختلفی مشغول به‌کار هستند که به‌دلیل نیاز به روانکار به روغن‌های مختلف احتیاج دارند. بیشترین سهم از روغن‌های صنعتی به روغن‌های هیدرولیک صعنتی تعلق می‌گیرد.

روغن‌های هیدرولیک در بسیاری از ماشین‌های سنگین و سایر تجهیزات صنعتی کاربرد دارند. یکی دیگر از روغن‌هایی که در بین روغن روغن‌های هیدرولیک برای خود نامی دست و پا کرده است «روغن هیدرولیک پارس بابک ویژه» تولید شرکت نفت پارس است.

پارس‌بابک نیز مانند روغن بهران هیدرولیک h68 در بین مصرف‌کنندگان روغن‌های هیدرولیک، محصولی شناخته‌شده و قابل‌اعتماد است. از مهم‌ترین نقاط قوت روغن پارس بابک، تولید در سطل‌های بیست لیتری و بشکه‌های 208لیتری است. قیمت روغن هیدرولیک پارس‌بابک68 طی سال‌های گذشته افزایش زیادی داشته است.

پارس بابک ابتدا در سطل‌های سورمه‌ای رنگ مکعب مستطیل تولید می‌شد. بعدها به سطل گرد بنفش رنگ تغییر شکل داد و درحال‌حاضر نسخه نهایی این محصول در بسته‌بندی 20لیتری به شکل سطل‌های مکعب مستطیل بنفش است.

پرمصرف‌ترین گرید روغن پارس بابک گرید68 است و تنها در این گرید ظرف 20لیتری دارد. سایر گریدهای روغن پارس بابک یعنی پارس‌بابک 32 و پارس‌بابک 46 و پارس‌بابک 100 و پارس‌بابک 150 فقط در بشکه‌های 208 لیتری تولید می‌شوند. به طور معمول پارس‌بابک را در گریدهای ۲۲، ۳۲، ۴۶، ۶۸، ۱۰۰ و ۱۵۰ می‌بینیم؛ ‌البته این شرکت اعلام کرده است که برای تولید گریدهای بالاتر از VG 150 همچون ۲۲۰، ۳۲۰ و ۴۶۰ نیز آمادگی تامین و تولید را دارد.

توصیه نفت پارس استفاده از این محصول در سیستم‌های هیدرولیکی و گردشی تحت شرایط عملیاتی دشوار مانند سیستم هیدرولیکی ماشین‌آلات معادن و راهسازی، پرس‌های سبک و سنگین و نیز در جعبه لنگ انواع کمپرسورهاست و همچنین در جعبه‌دنده‌های بسته نیز عملکرد مطلوبی دارد.

نکته نهایی این که تا سال 1401 روغن پارس‌بابک در دو نوع بابک معمولی با سطح کیفی HL و بابک ویژه با سطح کیفی HLP تولید می‌شد اما از سال 1401 به بعد این روغن تنها با سطح کیفی HLP و با نام پارس بابک‌ویژه تولید و توسط شرکت نفت پارس روانه بازار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =