image-20240927094925-1.jpeg

برند اکستریم قصد دارد در تاریخ هفتم مهر ماه ۱۴۰۳ از دو محصول جدید خود رو نمایی کند.

این برند نوظهور که در بهمن ماه ۱۴۰۲ خودروی شاسی بلند فوق لوکس VX را به بازار خودوری ایران معرفی کرده است ، این بار قصد دارد از دو محصول جدید خود به نام های LX و TXL رونمایی کند. طی این رویداد باشکوه که شنبه شب برگزار خواهد شد ، مسئولین مدیران خودرو میزبان تعداد زیادی از کارشناسان، نمایندگان رسانه‌ها و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی خواهند بود.

مشخصات کلی XTRIM TXL

خودروی تی ایکس ال با طراحی مدرن خود و استفاده از فناوری‌های پیشرفته ، در واقع به عنوان یک خودروی چندمنظوره وارد بازار ایران شده است. این خودرو با بهره‌گیری از موتور قدرتمند و سیستم انتقال نیروی هوشمند، تجربه‌ای روان و کم‌نظیر در رانندگی را به ارمغان می‌آورد. امکانات داخلی این خودرو شامل نمایشگر لمسی بزرگ، سیستم ناوبری پیشرفته، و صندلی‌های راحت با قابلیت تنظیم هوشمند است که راحتی و لذت سفر را تضمین می‌کنند. از نظر ایمنی نیز، تی ایکس ال با استفاده از سیستم‌های کمکی متنوع مانند ترمز اضطراری و حسگرهای هوشمند، استانداردهای بالایی را برای حفاظت از سرنشینان تعریف کرده است.

موتور این خودرو نیز در واقع یکی از نقاط قوت اصلی آن محسوب می‌شود. این موتور توربوشارژ با توان و گشتاور بالا طراحی شده تا ترکیبی از قدرت و کارایی را ارائه دهد. موتور TXL دارای سیستم تزریق سوخت مستقیم است که نه تنها به بهبود عملکرد و شتاب خودرو کمک می‌کند، بلکه مصرف سوخت بهینه‌تری را نیز فراهم می‌آورد. این موتور به لطف تکنولوژی‌های مدرن، در عین ارائه قدرت بالا، سطح آلایندگی کمتری دارد و با استانداردهای زیست‌محیطی نیز سازگار است. علاوه بر این، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ای که در این موتور تعبیه شده است، دما را در شرایط رانندگی سخت کنترل می‌کند تا عملکرد پیوسته و مطمئن را تضمین نماید.

مشخصات کلی XTRIM LX

خودرو ال ایکس، به نوعی نماد نوآوری در دنیای کراس اُورها است. این خودرو با طراحی ظریف و مدرن خود، به‌گونه‌ای ساخته شده که میتواند تمامی نگاهها را به خود جلب کند. خطوط برجسته و نمای جلویی جسورانه‌ی این خودرو ، هویت خاصی را به این مدل بخشیده و در واقع به جلوه ای از قدرت و استحکام آن تبدیل شده است.

اما زیبایی تنها یکی از ویژگی‌های این خودرو است. موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ این خودرو ( ۱۹۷ اسب بخار – ۲۹۰نیوتن متر گشتاور) حس جدیدی از شتاب و قدرت را به رانندگان می‌دهد و در هر شرایطی، از جاده‌های شهری گرفته تا مسیرهای کوهستانی، میتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همچنین سیستم تعلیق پیشرفته‌ این خودرو ، نرمی و راحتی بی نظیری را از خود به خصوص در جاده های پر پیچ و خم نشان خواهد داد.

اکستریم از دو شگفتانه ی جدید خود رونمایی خواهد کرد : تی ایکس ال و ال ایکس

داخل کابین ال ایکس نیز به نوعی طراحی شده تا فضایی لوکس و راحت را ایجاد کند. صندلی‌های چرمی با طراحی ارگونومیک و امکانات متعدد همچون سیستم سرگرمی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند، ناوبری هوشمند و سیستم‌های ایمنی مدرن تجربه‌ای راحت را در طول سفرهای طولانی تضمین می‌کنند. سیستم نورپردازی داخلی و جزئیات با کیفیت داخل کابین، آن را به فضایی دنج و دلنشین تبدیل کرده که می‌توان در آن لحظاتی آرامش‌بخش را سپری کرد.

اکستریم توانست اولین قدم خود در ایران را با عرضه ی خودروی لوکس وی ایکس با موفقیت بردارد. آمار و ارقام فروش این خودرو نیز به خوبی این موضوع را نشان میدهد. حال زمان آن فرا رسیده است که اکستریم با عرضه ی تی ایکس ال و ال ایکس به همگان نشان دهد موفقیتش امری اتفاقی نبوده و این برند لوکس میتواند با تک تک محصولات خود ناظران و مصرف کنندگان را شگفت زده کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =