کد خبر: 251038
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
بک X3 پرو

بک X3 پرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد و 102 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو می‌فرستد.

به گزارش «اخبار خودرو»،بک X3 پرو، ظاهر خوبی دارد و امکانات مناسبی را ارائه می‌دهد. ویژگی‌های ظاهری آن شامل جلوپنجره با گرافیک عمودی و تزئینات کرومی که تا بالای چراغ‌های جلو امتداد یافته است، سپر جلو با ورودی هوای عریض، چراغ های بزرگ جلو با گرافیک زیبا، سپر عقب با طراحی هماهنگ با نمای جلو، چراغ‌های عقب چندضلعی و زیبا و رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی هستند.

ابعاد این کراس‌اور کوچک به 4005 و 1760 و 1575 میلی‌متر با فاصله محوری 2480 میلی‌متر می‌رسد و فضای باری معادل 400 لیتر ارائه می‌دهد.

بک X3 پرو

بک X3 پرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی نیرو می‌گیرد و 102 اسب‌بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق یک گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو می‌فرستد. این پیشرانه در هر صد کیلومتر به طور متوسط به 6.1 لیتر سوخت احتیاج دارد. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع مک‌فرسون و در بخش عقب از نوع پیچشی نیمه‌مستقل است.

کابین بک X3 پرو ساده و زیباست. یک داشبورد با خطوط افقی وجود دارد که خط افقی و کرومی‌، دریچه‌های تهویه میانی را به دریچه‌های کناری وصل می‌کند. یک نمایشگر به صورت ایستاده و عریض در بالاترین بخش داشبورد جانمایی شده است و دسته دنده و غربیلک فرمان هم طراحی زیبایی دارند.

بک X3 پرو

امکانات و تجهیزات این کراس‌اور عبارتند از سیستم ترمز ضد قفل، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، دو ایربگ، سانروف با قابلیت آنتی‌ترپ‌، شیشه‌های آنتی‌ترپ، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، تریم چرم مصنوعی داخلی، سیستم کی‌لس استارتر، سیستم پایش فشار باد تایرها، تهویه دیجیتال، مالتی‌مدیا ۸ اینچی، دوربین و سنسور عقب، کامپیوتر سفری و… .

X3 کراس اووری کامپکت به حساب می‌آید و باتوجه به میزان تقاضا در این سگمنت، می‌تواند طرفداران بسیاری داشته باشد. خودرو X3 پرو به پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که حداکثر 102 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و نسخه تولیدی خودروسازان بم با گیربکس CVT  و تحت نام تجاری خودروسازان بم BAC به بازار عرضه خواهد شد.

بک X3 پرو

BAC X3 خودرویی کم مصرف، دارای استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید به خودرو، سیستم مالتی مدیا 8 اینچ، کروز کنترل و سیستم رانندگی هوشمند شامل مجموعه‌ای از امکانات ایمنی و سهولت رانندگی از جمله ABS+EBD و ESC و VDC و EBA و TCS و HHC خواهد بود.

بر اساس تصاویر منتشر شده از خودرو به نظر میرسد، برند میپل زیر مجموعه جیلی و این خودرو در اصل محصول  X3 pro  جیلی است و در بازار ایران و چین، رقیبی برای جک S3 و ام وی ام X22 پرو به حساب می‌آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =