کد خبر: 145336
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

در 9 ماه نخست سال جاری میلادی فروش کل خودروهای تجاری سبک یک میلیون و 192 هزار و 723 دستگاه از خودروهای فروخته شده بوده است که نسبت به همین دوره در سال گذشته، 33 درصد کاهش یافته است.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از دنیای اقتصاد ،بازار خودروی روسیه در مواجهه با رکود اقتصادی این کشور به شدت در حال سقوط است. براساس آمار منتشر شده ازسوی کمیته خودروسازان روسیه، فروش خودروهای سواری و خودروهای تجاری سبک در ماه سپتامبر 6/ 28 درصد سقوط کرده و به 140 هزار و 867 دستگاه رسیده است.

به گزارش جاست‌آتو، در 9 ماه نخست سال جاری میلادی فروش کل خودروهای تجاری سبک یک میلیون و 192 هزار و 723 دستگاه از خودروهای فروخته شده بوده است که نسبت به همین دوره در سال گذشته، 33 درصد کاهش یافته است. یورگ شرایبر، رئیس هیات‌مدیره کمیته خودروسازان روسیه، می‌گوید: «فروش ماه سپتامبر به بهبود عملکرد بازار از ابتدای سال جاری تاکنون یا چشم‌انداز 3 ماه پایانی سال، کمک چندانی نکرد. وی تاکید کرد: براساس نظرسنجی انجام شده پیش‌بینی می‌کنیم فروش در کل سال 2015 در سطح 57/ 1 میلیون دستگاه خودرو باشد که نسبت به سال گذشته 37 درصد کاهش دارد.»

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی اخبار خودرو  اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

آخرین اخبار