کد خبر: 148502
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

جانشین پلیس راه از حادثه واژگونی اتوبوس ولوو که از تهران عازم گنبد بود خبر داد و گفت: متاسفانه بر اثر این حادثه راننده در دم فوت کرده و ۳ نفر از سرنشینان در بیمارستان بستری شدند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از فارس ،سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه درمورد آخرین جزییات حادثه واژگونی ولوو در محور هراز، اظهار داشت: یک دستگاه اتوبوس ولوو با ۴۶ نفر مسافر از تهران عازم گنبد بود که در ساعت ۵۰ دقیقه بامداد در کیلومتر ۷۰ جنوب آمل در محور هراز محدوده شنگول‌ده از مسیر خود خارج می‌شود.

جانشین پلیس راه تصریح کرد: با توجه به لغزندگی مسیر، اتوبوس بعد از خارج شدن از مسیر و پس از چرخش و انحراف به مسیر مقابل با پهلوی راست با دیوار و نرده محافظ پل به شدت برخورد می‌کند.

این مقام ارشد راه راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: در اثر این حادثه، راننده اتوبوس در دم فوت کرده و تعدادی از سرنشینان نیز به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل می‌شوند که به صورت سرپایی مورد درمان قرار گرفته‌اند.

سرهنگ اسفندیاری افزود: هم اکنون ۳ نفر از سرنشینان اتوبوس در بیمارستان بستری هستند.

جانشین پلیس راه در پاسخ به پرسش فارس درمورد علت تصادف خاطرنشان کرد: علت تامه و تکمیلی این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

آخرین اخبار