کد خبر: 226920
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

برخی از کشورها نظیر ایران و هند در هر نقطه ای از خاک خود شگفتی های بسیاری را پنهان کرده اند که تنها اگر در زمان مناسبی به آنها سفر کنید شاید این شگفتی ها را برایتان نمایان سازند.

ممکن است شما نیز همانند بسیاری از مسافران تصور کنید که کشورهای همسایه ایران نظیر ترکیه، گرجستان، امارات و حتی عراق، تنها کشورهای ارزان برای تجربه یک سفر خارجی هستند. خب باید به شما بگوییم که با شرایط فعلی دلار و ارزهای مسافرتی این ذهنیت چندان هم غلط نیست اما به جز این چند کشور مقاصد ارزان دیگری نیز برای مسافرت های خارجی ایرانیان وجود دارد که می‌خواهیم در ادامه به معرفی آنها بپردازیم. پس با قاصدک 24 در ادامه مطلب ” ارزانترین کشورها برای مسافرت خارجی ایرانیان ” همراه باشید.

هند

برخی از کشورها نظیر ایران و هند در هر نقطه ای از خاک خود شگفتی های بسیاری را پنهان کرده اند که تنها اگر در زمان مناسبی به آنها سفر کنید شاید این شگفتی ها را برایتان نمایان سازند. بسیاری از این جاذبه های گردشگری در حقیقت جاذبه های طبیعی این مقاصد هستند که در فصول مختلف سال تغییر شکل می‌دهند. برخی دیگر نیز اماکن تاریخی یا مذهبی این کشورها هستند که برای اغلب خارجی ها شگفت انگیزند. همانطور که می‌دانید هند یک کشور آسیایی با تاریخی پر فراز و نشیب است. این کشور برای سالهای متوالی مستعره بوده است و جمعیت کثیری با ادیان مختلف در آن زندگی می‌کنند. از این رو هر نقطه از آن می‌تواند برای ایرانیان جذاب و قابل توجه باشد. در کنار اینها هند از جمله کشورهای ارزان برای تجربه یک سفر خارجی است که شاید بتوانید مقدمات سفر به آن را تنها با خرید یک بلیط هواپیما مهیا سازید. البته فراموش نکنید که برای این سفر حتماً باید یک بیمه نامه مسافرتی معتبر نیز خریداری کرده و فکری هم برای محل اقامت خود بکنید.

ارمنستان

ارمنستان از جمله کشورهایی است که در همسایگی ایران قرار دارد و با وجود اینکه آنچنان وسیع و پهناور نیست اما سفر به آن تجربه متفاوتی را برایتان رقم خواهد زد. شما برای سفر به ارمنستان می‌توانید هم از خطوط هوایی بهره بگیرید و هم به سادگی با خرید یک بلیط اتوبوس، توری زمینی را رزرو نمایید. فراموش نکنید در این سفر حتماً سری به ایروان بزنید و خود را برای سفری بسیار ارزان آماده کنید. جالب است بدانید برخی از تورهای ارمنستان حتی با قیمت های زیر دو میلیون تومان نیز به فروش می‌‍رسند که البته اگر شما مایل باشید تا سفر لاکچری تری را تجربه نمایید می‌توانید به سادگی تورهای لوکس این کشور را خریداری کنید.

مالزی

مالزی در سالهای اخیر به سرعت توسعه یافته و به مقصدی ایده آل برای گردشگران بدل شده است. این کشور به ویژه مقصدی مناسب برای علاقمندان به توریسم غذا و سلامت است. از این رو تلاش خود را معطوف به این ساخته است که با کاهش هزینه های سفر، توجه گردشگران بیشتری را به خود جلب کند. با این حال نمی‌توان منکر هزینه های به نسبت بالای گردشگری در این کشور شد که برای خارجی ها تقریباً روزی 30 دلار آب می‌خورد. با این وجود بسیاری از گردشگران معتقدند مالزی همچنان یکی از ارزانترین کشورها برای سفرهای خارجی ایرانیان است.

گرجستان

اگر به تجربه و سفر با تورهای ترکیبی علاقه دارید و برای این کار گرجستان را انتخاب کرده اید، می‌توانید به راحتی چند شب را در تفلیس و باتومی بگذرانید. جالب است بدانید برای این کار علاوه بر بلیط هواپیما می‌توانید یک بلیط قطار نیز به مقصد تفلیس بخرید. فراموش نکنید که با انتخاب سفرهای زمینی شما قادر خواهید بود هزینه های سفر خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید و از این مسیر ریلی که از تبریز و باکو می‌گذرد تا به تفلیس برسد نیز نهایت لذت را ببرید.

چین

هزینه سفر به چین برای ایرانی ها تقریبا با هزینه سفر به مالزی برابر است به همین جهت چین نیز تقریباً جزو ارزانترین کشورها برای سفر دسته بندی می‌شود. این کشور جاذبه های گردشگری بیشماری دارد که البته اگر بخواهید در ایام پیک سفر به بازدید از آنها بروید عملاً چیزی جز جمعیت نخواهید دید. پس اگر قصد دارید با خرید یک تور چین خود را به تجربه یک سفر تاریخی و منحصر به فرد دعوت کنید به زمان رزرو بلیط سفر خود بیشتر توجه کنید. البته راهکارهای دیگری نیز برای پایین آوردن هزینه های سفر به چین وجود دارد و آن هم تهیه بلیط قطار و اتوبوس های شهری برای حمل و نقل است. شاید تصور کنید که مگر هزینه حمل و نقل درون شهری ممکن است که چقدر از بودجه سفرتان را به خود اختصاص دهد. اما بد نیست بدانید که اگر به این مسئله به طور جدی توجه نکنید ممکن است مجبور شوید چیزی برابر با تمام بودجه سفرتان را برای پرداخت کرایه چند مسیر تاکسی هزینه کنید!

ترکیه

بسیاری از مسافران معتقدند ترکیه، امروز به حدی ایرانیزه شده است که دیگر مقصدی برای سفرهای خارجی به شمار نمی‌رود بلکه انگار این کشور نیز همچون گذشته های دور جزوی از خاک ایران است. خب بدیهی است که مرزهای جغرافیایی امروز، خلاف این تصور را ثابت می‌کنند اما بد نیست بدانید که در حال حاضر هزینه سفر به ترکیه با هزینه بسیاری از سفرهای داخلی ایرانیان همچون مسافرت به کیش برابری می‌کند. پس به نوعی سفر به استانبول هم یک سفر داخلی محسوب می‌گردد. البته مشخص است که اگر بخواهید در هتل های لوکس این کشور اقامت کنید می‌بایست هزینه های بیشتری را برای این سفر در نظر بگیرید اما به طور کلی اگر این کشور را برای سفر خارجی خود انتخاب کرده اید زیاد نگران خرج و مخارج مسافرتتان نباشید.

ویتنام
برخی از مسافران اصلاً تصوری از اماکن گردشگری ویتنام ندارند و شاید نام این کشور را تنها در ترکیب با کلمه جنگ شنیده باشند! خب بدیهی است که این تصور اشتباه است و مسیر سفر شما قرار نیست به یک کشور جنگ زده ختم شود و دیگر سال ها است که از جنگ ویتنام در این کشور خبری نیست. ویتنام امروز، یکی از ارزانترین کشورهای جهان برای سفر است که حتی دست خدایان نیز از جاذبه های گردشگری آن نظیر پل طلایی دانانگ محافظت می‌کند. جالب است بدانید برای سفر به ویتنام به کمتر از 30 دلار بودجه در روز نیاز دارید پس هر چه زودتر مقدمات سفر خود به این کشور رویایی را فراهم کنید.

در نهایت تفاوتی ندارد که یکی از کشورهای همسایه را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده اید یا قرار است به نقاط دورتری سفر کنید چرا که قاصدک 24 به راحتی بلیط سفر تمامی مقاصد دلخواه شما را در کمترین زمان ممکن مهیا می‌سازد. این مجموعه همچنین با تجمیع بلیط قطار و اتوبوس در مسیرهای داخلی نیز همپا و همسفر ایرانیان است. از این رو برای مشاهده قیمت بلیط هواپیما، خرید بلیط پرواز خارجی و خرید انواع دیگر بلیط سفر، بیمه مسافرتی و حتی رزرو هتل تنها کافی است به صفحه اصلی وب سایت این سامانه مراجعه نمایید یا اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 را در تلفن همراهتان نصب کرده و در کوتاهترین زمان ممکن مقدمات سفر خود را به هر نقطه ای از دنیا مهیا سازید.

اقتباس شده از:
https://soo.gd/ghasedak
https://soo.gd/ghasedak24

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =