کد خبر: 231429
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵
پرشیاخودرو

شرکت پرشیاخودرو، واردکننده خودروهای ب‌ام‌و با سابقه بیش‌از یک‌دهه فعالیت در ایران است و بعد از رفتن شرکت‌های واردکننده خودرو از کشور همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت پرشیاخودرو، واردکننده خودروهای ب‌ام‌و با سابقه بیش‌از یک‌دهه فعالیت در ایران است و بعد از رفتن شرکت‌های واردکننده خودرو از کشور همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد. باگذشت حدود 80سال از ورود نخستین خودرو ب‌ام‌و به ایران، این خودروساز رده‌بالای آلمانی به‌رغم قیمت بسیار بالای محصولاتش در ایران اما همچنان طرفداران بی‌شماری دارد. شرکت پرشیاخودرو که عرضه‌کننده و ارائه‌کننده ‌خدمات‌پس‌ازفروش محصولات ب‌ام‌و در ایران محسوب می‌شود، تنها واردکننده‌ای بود که توانست بعد از اعمال تحریم‌های سختگیرانه خودرویی به فعالیت خود در ایران ادامه دهد. 
این شرکت از سال1396 برند مینی را که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی ب‌ام‌و است، به سبد محصولات خود اضافه کرد. در چنین شرایطی که بازار خودرو داخلی‌ آشفته است، شرکت پرشیاخودرو خودروهایش را با شرایط فروش نقدواقساط به بازار عرضه می‌کند. شرایط فروش اعتباری که پرشیاخودرو برای باوارایی‌های گران خود در نظر گرفته، پرداخت اقساط بلندمدت با حداقل پیش‌پرداخت است. مشتریان و علاقه‌مندان به این محصولات، می‌توانند با پرداخت 30، 40 و 50‌درصد قیمت خودرو به‌عنوان پیش‌پرداخت و با اقساط 6، 12، 18 و 24ماهه خودرو موردنظر خود را به‌صورت شرایط اعتباری از این شرکت خریداری کنند. 
البته متاسفانه با قیمت‌های نجومی که این روزها در بازار خودروهای خارجی به‌چشم می‌خورد، حضور و تردد چنین خودروهای لوکسی در خیابان‌ها هر روز کمرنگ‌تر می‌شود. 
درواقع باید گفت کسانی‌که زمانی با پرداخت مبلغ 400 تا 500 میلیون تومان می‌توانستند سوار یک‌دستگاه خودرو ب‌ام‌و شوند، این‌روزها با این مبلغ می‌توانند یک خودرو داخلی مانند دناپلاس یا 207 را خریداری کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =