کد خبر: 244084
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
تسلا مدل ۳

یک شرکت امنیت سایبری اخیرا در رقابتی که برای هک سیستم اطلاعات-سرگرمی تسلا مدل ۳ برگزار شده بود، مقام نخست را کسب کرد و ۳۵۰ هزار دلار پول نقد و یک دستگاه تسلا مدل ۳ را به‌خود اختصاص داد.

به گزارش «اخبار خودرو»،یک شرکت امنیت سایبری اخیرا در رقابتی که برای هک سیستم اطلاعات-سرگرمی تسلا مدل ۳ برگزار شده بود، مقام نخست را کسب کرد و ۳۵۰ هزار دلار پول نقد و یک دستگاه تسلا مدل ۳ را به‌خود اختصاص داد. خودروهای متصل به‌اینترنت از نظر سیستم‌های اطلاعات-سرگرمی، رفاهی و ایمنی امکانات زیادی دارند؛ اما ریسک‌هایی نیز وجود دارند که شاید خریداران اصلا از آن‌ها آگاهی نداشته باشند.

جایزه‌ای برای هک سیستم اطلاعات-سرگرمی تسلا!

چند هفته پیش خبری درباره مالک یک تسلا منتشر شد که توانسته قفل خودرو تسلای فرد دیگری را باز کند. اما این خبر درمقایسه با اخبار دیگری که از چنین خودروهایی به‌گوش می‌رسند، چندان مهم نیست. اتوموتیونیوز می‌گوید یک شرکت فرانسوی فعال در زمینه امنیت سایبری اخیرا برنده رقابت هک تسلا مدل ۳ شده است. این تیم که از شرکت فرانسوی ساین‌اکتیو در رقابت شرکت کرده بود، با دسترسی به‌سیستم‌های اطلاعات-سرگرمی تسلا توانسته است برنده شود. نکته جالب این‌که هک خودرو مورد بحث کمتر از ۲ دقیقه زمان برده و شامل هک واحد اصلی خودرو نیز بوده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =