پژو 207

مشتریان بازار خودرو معتقدند خودروسازان بابت هر یک از این آپشن‌ها نه‌معادل قیمت آن‌ها، بلکه به‌این بهانه چندبرابر نرخ این آپشن‌ها به‌بهای کارخانه‌ای خودروها اضافه می‌کنند.

در ماه‌های گذشته تولیدکنندگان خودرو تصمیم گرفتند محصولات خود را با استانداردهای 85 گانه مطابقت دهند و آپشن‌های جدیدی مانند دی‌لایت و پوزیشن‌لایت را به‌محصولات خود اضافه کنند.
حال اما استانداردها و آپشن‌های اجباری جدیدی برای خودروها تعیین شده است که بدون داشتن آن‌ها، خودروهای داخلی نمی‌توانند مجوز شماره‌گذاری را دریافت کنند.

این آپشن‌ها علاوه‌بر دی‌لایت و پوزیشن‌لایت شامل سیستم ترمز اضطراری پیشرفته یا ترمز کمکی، هشدار انحراف از مسیر، استحکام کابین، حفاظت از عابر پیاده، چراغ اتوماتیک یا اتولایت، نشانگر فشار باد تایر، نشانگر تعویض دنده و سامانه کنترل پایداری می‌شود. اما مشتریان بازار خودرو معتقدند خودروسازان بابت هر یک از این آپشن‌ها نه‌معادل قیمت آن‌ها، بلکه به‌این بهانه چندبرابر نرخ این آپشن‌ها به‌بهای کارخانه‌ای خودروها اضافه می‌کنند.

207 های جدید

این روزها مدام شاهد معرفی کدهای مختلفی از خودرو 207 هستیم؛ از پژو 207 با موتور TU3 (206) گرفته تا 207 لوآپشن با داشبورد 206 که به‌عنوان 207 تیپ 5 نام‌گذاری شده است. همین‌طور 207 با گیربکس 6 ‌دنده. این تیپ‌ها را باید به 207 معمولی، 207 اتوماتیک و 207 با سقف شیشه‌ای افزود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =