کد خبر: 246060
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

ساعت‌های کاسیو مخصوصات سری ساعت جی شاک همیشه برای آقایان و پسران دارای جذابیت ویژه‌ای بوده. از این رو می‌توانیم بگوییم ساعت‌های جیشاک کاسیو جزو محبوب‌ترین و اولین انتخاب برای آقایان می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم چند مدل ساعت کاسیو پسرانه در رنج‌های قیمتی متفاوت را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید ساعت مچی اورجینال برند کاسیو را دارید، با دید باز انتخاب و خرید کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های پسرانه کاسیو

چرا ساعت مچی کاسیو؟

برند کاسیو اگرچه یک برند مطرح ژاپنی است اما باید قبول کرد که به عنوان یک برند جهانی شناخته می‌شود. از آنجایی که سیاست و هدف از تولید ساعت کاسیو این است که برای همه قابل دسترس باشد، بنابراین نحوه عملکرد این کمپانی نیز متفاوت است. کاسیو سعی دارد تا همیشه با کیفیت‌ترین متریال را با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در ساعت مچی‌هایش ترکیب کند اما به نحوی که قیمت آن نیز معقول و مناسب باشد. و اگر دقیق‌تر به ساعت‌های کاسیو نگاه کنیم متوجه می‌شویم که واقعا در خلق ساعت‌های با کیفیت و درجه یک با قیمت مناسب چقدر متبحرانه عمل کرده. اگر تنها یک ساعت مچی کاسیو خریداری کنید، قطعا تا چند سال نیازی به خرید ساعت جدید نخواهید داشت.

ساعت‌های پسرانه کاسیو جدید:

مطمئنا انتخاب و خرید ساعت پسرانه برای هر شخصی متناسب با سلیقه و نیازی که به ساعت دارد، متفاوت است. اما ما اینجا قصد داریم تا چند مدل از محبوب‌ترین ساعت‌های پسرانه کاسیو در رنگبندی و رنج قیمتی متفاوت که البته جزو ساعت‌های پر فروش هم هستند را به شما معرفی کنیم تا شاید یکی از آنها انتخاب شما هم باشد.

ساعت پسرانه ارزان قیمت کاسیو مدل W-218H-4BVDF

دنبال خرید ساعت اسپرت پسرانه با کمترین مبلغ هستید؟ اولین گزینه‌ای که می‌توانیم به شما معرفی کنیم همین مدل است. یک ساعت اسپرت با طراحی جدید و کلی ویژگی‌های کاربردی. نمایش تاریخ کامل، زنگ هشدار، زمان سنج، نور پس زمینه و کرنوگراف از قابلیت‌های این مدل ساعت کاسیو است. همانطور که مشاهده می‌کنید این مدل یک ساعت با ظاهر کاملا اسپرت است و رنگبندی جذابی هم دارد. بواسطه بند پلاستیکی رابر و قاب پلاستیکی رزین وزن سبکی دارد و می‌تواند چه برای استفاده روزمره و چه روزهای ورزشی یک گزینه ایده آل برای شما باشد. این مدل در رنگبندی‌های دیگر هم تولید و در بازار عرضه شده تا بتوانید مطابق با سلیقه‌ای که دارید رنگ دلخواهتان را خریداری کنید.

معرفی بهترین ساعت‌های پسرانه کاسیو

ساعت پسرانه بند فلزی کاسیو مدل A168WGG-1BDF

انتخاب و خرید ساعت بند فلزی معمولا انتخاب افرادی است که به دنبال استایل‌های نیمه رسمی یا کلاسیک هستند. این ساعت کاسیو اما ترکیبی از سبک کلاسیک و اسپرت است. به همین خاطر یک گزینه مناسب برای اکثر استایل‌های شما می‌تواند باشد. این ساعت نوستالژی از سری ساعت‌های جنرال کاسیو یک ساعت پر کاربرد و قیمت مناسب است. ویژگی‌های به کار رفته در آن شامل: کرنوگراف، نور پس زمینه و زنگ هشدار است.

ساعت جی شاک پسرانه کاسیو مدل GA-2110SU-9ADR

بدون شک ساعت جی شاک کاسیو جذابیت ویژه‌ای برای همه آقایان به خصوص سنین نوجوان و جوان دارد. به همین خاطر کاسیو این سری از ساعت جی شاک جدیدش را با ابعادی تولید کرده تا مناسب همه سایز مچ دستی باشد. ابعاد قاب و بند این ساعت جی شاک به نسبت دیگر ساعت‌های آن، دارای اندازه مناسب‌تری است. به همین خاطر حتی اگر مچ دست ظریفی دارید اما دوست دارین ساعت جی شاک خریداری کنید، چنین مدلی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. ساعتی که معرفی کردیم علاوه بر اینکه یک ساعت غواصی است قابلیت‌های بیشتری هم دارد. قابلیت‌هایی مانند: زنگ هشدار، کرنوگراف، نمایش تاریخ کامل، ساعت جهانی، تایمر شمارشگر معکوس، دو نور پس زمینه و …. نکته مثبت در طراحی این ساعت مچی جی شاک، رنگ بندی جذاب و متنوعی است که دارد.

ساعت بلوتوث دار کاسیو مدل DW-B5600G-1D

اگر به تکنولوژی و فناوری‌های به روز علاقه مندید، قطعا داشتن یک ساعت هوشمند بلوتوث دار برایتان جذاب خواهد بود. به خصوص این ساعت کاسیو هوشمند که طراحی جذاب و جدیدی هم دارد. بواسطه قابلیت بلوتوث در ویژگی‌های این ساعت کاسیو، می‌توانیم بگوییم که یک ساعت هوشمند با قابلیت‌های بیشتری می‌باشد. قابلیت‌هایی از جمله: تنظیم خودکار تقویم، نمایش تقویم کامل، تایمر صدادار، زنگ هشدار، ساعت جهانی، زمان سنج و کرنوگراف و … . نوع طراحی ساعت بخاطر قاب مستطیلی که دارد، این روزها جذابیت بیشتری پیدا کرده. بند و قاب ساعت نیمه شفاف است و رنگبندی آن برای ست شدن با هر رنگ لباسی، دست شما را باز نگه می‌دارد. همچنین این ساعت جی شاک جدید هم برای شنا و هم غواصی قابل استفادست.

معرفی بهترین ساعت‌های پسرانه کاسیو

ساعت سولار ادیفایس کاسیو مدل ECB-950MP-1AEF

این ساعت یک پکیج کامل از فناوری‌هاست. علاوه بر قابلیت بلوتوث که موجب شده تا این ساعت را یک ساعت مچی هوشمند معرفی کنیم، قابلیت سولار هم دارد. نوع موتور به کار رفته در این ساعت کوارتز است و از فناوری سولار برای دریافت نور مستقیم یا نور محیط و دوام و طولانی‌تر شدن عمر باتری ساعت استفاده شده. این ساعت دارای قابلیت‌های است که در اکثر ساعت‌های بلوتوث دار کاسیو وجود دارد. به علاوه اینکه طراحی آن دست شما را برای ست کردن ساعت با استایل روزمره و اسپرت باز نگه می‌دارد. همچنین مدل معرفی شده یک ساعت مناسب شنا در استخر است. با توجه به ویژگی‌ها و فناوری‌های به روزی که در ساعت به کار رفته قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد.

خرید ساعت مچی کاسیو اورجینال از نمایندگی‌ها:

اگر شما هم ترغیب به خرید ساعت کاسیو شدید، بدون شک برای داشتن یک خرید مطمئن باید به نمایندگی‌ها این برند مراجعه کنید. سایت آنلاین و فروشگاه حضوری ایران تایمر اولین سایت مرجع ساعت مچی اورجینال داخل ایران است که علاوه بر مدل‌های معرفی شده در این مقاله، تنوع بیشتری را نیز دارد. ایران تایمر با تجربه بیش از یک دهه‌ای که دارد نماینده بیش از 300 برند مطرح جهانی و تنوع محصولاتی بالای 2000 مدل را دارد. بدون تردید در ایران تایمر می‌توانید خرید ساعت مچی اورجینال را تجربه کنید. همچنین این مجموعه خدمات ویژه‌ای برای مشتریانش ارائه میدهد که دانستن آن به تصمیم گیری درست شما کمک خواهد کرد. خدماتی از جمله: مهلت 30 روز بازگشت محصول خریداری شده، خرید اقساط بدون سود و ضامن، 5 سال گارانتی موتور ساعت، 10 سال گارانتی تعویض رایگان باتری و … .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داریوش جودکی US ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    1 0
    برند کاسیو برند معروفی هستش امکان خرید قسطی هستش

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =