کد خبر: 246194
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
کامیونت فورس

کامیونت فورس ۶ تن خوابدار نقدی و اعتباری با تحویل فوری به‌فروش می‌رسد. این طرح از ۲۹ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه از طریق عاملیت‌های گروه بهمن برگزار می‌شود.

بازه‌های اعتباری این طرح فروش ۳ و ۶ و ۱۲ ماهه است. بهمن‌دیزل به‌منظور رضایت مشتریان خود، شروع پرداخت اقساط با یک ماه تنفس را در نظر گرفته است.

همچنین به‌صورت ویژه سود پرداخت اعتباری به‌صورت سه‌ماهه بدون دریافت سود و برای پرداخت‌های اعتباری شش‌ماهه ۹ درصد سود و در طرح اقساطی یک‌ساله نیز ۱۸ درصد سود اعلام شده است. بر همین اساس، متقاضیان می‌توانند از طریق عاملیت‌های گروه بهمن در سراسر کشور نسبت به‌انجام فرآیند خرید اقدام کنند.

تحویل این محصولات به‌صورت فوری و در هفته چهارم مهر ۱۴۰۲ است. براساس این طرح، کامیونت فورس در فروش نقدی با قیمت یک‌میلیارد و ۵۷۵ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود و موعد تحویل آن ۳۰ روزه خواهد بود. فورس ۶ تن با یک موتور ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS با تزریق مستقیم با وزن خالص خودرو ۳ تن را باید جزو خودروهای تجاری متوسط دانست. این کامیونت از گیربکس دستی ۶ ‌دنده بهره می‌برد؛ از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیونت از ترمز جلو و عقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه ‌شدن فناوری کنترلگرهای الکترونیکی تعادل، این کامیونت در محیط‌های لغزنده عمکلرد خوبی از خود نشان خواهد داد.

کابین جذاب فورس ۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیونت است که آن را نسبت به‌سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز می‌کند. تجهیز فورس به‌مولتی‌مدیا (رادیو، رهیاب، بلوتوث، SD، USB) همین‌طور قرارگیری ابزارهای کنترلگر مولتی مدیا روی غربیلک‌فرمان، کابین این کامیونت را مدرن کرده است.

همچنین افزون بر مولتی‌مدیا، کامیونت فورس ۶ تن بهمن‌دیزل به‌نحوی طراحی شده است که برای راننده علاوه‌بر محیط کار، شرایط استراحت را به‌همراه دارد و صندلی‌های این کامیونت به‌نحوی طراحی شده که قابلیت تبدیل به‌تخت استراحتی راحت را دارد. درمجموع فورس۶ تن را می‌توان یک کامیونت مطمئن باری کار و راحت برای کاربر دانست.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 0
    کجاش قسطی میدی نوشته سود صفر درصد چرا اینقدر دروغ میگین خسته نمیشین مثل مسئولان کشور اینقدر دروغ میگن خسته نمیشن شما هم مثا ل اونا واقعا برای این مردم متاسفام برای همه ما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =