بازدید عضا هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی از کارخانه بارز کرمان

بازدید مدیرعامل و اعضا هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ۲۵ مهرماه در کارخانه بارز کرمان و میدان تست این مجتمع تولیدی انجام شد.

اهم برنامه‌های این برنامه شامل بازدید از گلزار شهدای کرمان و زیارت قبور مطهر شهدا و سردارشهید حاج قاسم سلیمانی، جلسه با هیات‌مدیره و مدیران مجتمع کرمان و بازدید از خطوط تولید، مرکز آزمون تست محصول، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مرکز تحقیقات و توسعه کرمان، میدان تست و همچنین پروژه‌ها و طرح‌های توسعه مجتمع کرمان بود.

در این جلسه، مدیرعامل گروه صنعتی بارز با ارائه گزارش عملکرد این گروه، به اقداماتی که باعث افزایش سودآوری این شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت‌به سال ۱۴۰۱ شده است، اشاره کرد.

وی همچنین به مسائل و مشکلات موجود که سودآوری این شرکت را به مخاطره می‌اندازند، اشاره و در این زمینه صحبت کرد. در ادامه، مدیرعامل گروه صنعتی بارز به تعدادی از دستاوردهای کسب‌شده در این گروه نیز اشاره کرد.

پس از سخنان مدیرعامل گروه صنعتی بارز، حسین مدرس‌خیابانی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از گروه صنعتی بارز به خاطر پیشرفت‌های اخیر، نگاه توسعه‌ای مدیران گروه، دنبال کردن تصاحب سکوهای جهانی و همچنین اشتغال‌زایی بالای این مجموعه معظم تشکر و قدرانی کرد.

سیدعلی تقوی، عضو هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی نیز از تلاش‌های گروه صنعتی بارز به‌خاطر پیشرفت در ۱۸ ماه اخیر تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه ایشان در مورد اصلاح و تصویب قانون رفع موانع تولید و ایجاد شرایط مناسب قانونی برای اخذ مجوز افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی و متعاقبا سودانباشته و همچنین رفع موانع و ایرادات ارزی مطرح‌شده از سوی مدیرعامل گروه صنعتی بارز از طریق پیگیری در بانک ملی و بانک مرکزی در ادامه مسیر پیشرفت گروه صنعتی بارز ابراز امیدواری کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =