بورس

در اولین روز از معاملات بازار سهام در هفته جاری، شاخص‌کل بورس با افزایش ۲۷.۳۵۱ واحدی در محدوده دومیلیون و ۸۷ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد بیش‌از ۸ هزار واحد در محدوده ۷۲۸هزار واحدی ایستاد.

در این بازار ۱۰میلیارد ورقه سهم به ارزش بیش از ۷.۷هزار میلیارد تومان معامله شد و نمادهای فولادمبارکه، ملی مس، سرمایه‌گذاری توسعه معادن، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، بانک ملت، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص‌کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۲۸۰واحدی در محدوده ۲۵ هزار واحد قرار گفت. در فرابورس نیز ۷.۵ میلیارد ورقه سهم به ارزش بیش ۸.۶ هزار میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت و نمادهای نمادهای ایران‌خودرو دیزل و انتخاب الکترونیک، آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، مالی سپهرصادرات، پویا زرکان آق‌دره و تجلی توسعه معادن و فلزات بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

این درحالی است که گروه خودرویی دوباره به لیدر بازار سهام تبدیل شده و بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص می‌دهد، به‌طوری‌که روز گذشته در این صنعت بورسی طی ۵۵ هزار نوبت معاملاتی ۱.۷ میلیارد سهم به ارزش ۵۶۰ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =