بورس

در دومین روز از معاملات بازار سهام در هفته جاری، شاخص‌کل بورس با افزایش ۳۳.۴۹۹واحدی در محدوده دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد قرار گرفت. شاخص‌کل هم‌وزن نیز با رشد بیش‌از ۲هزار واحد در محدوده ۷۳۱ هزار واحد ایستاد.

در این بازار ۲۲ میلیارد ورقه سهم به ارزش بیش‌از ۱۰.۹ هزار میلیارد تومان معامله شد و نمادهای فولادمبارکه، ملی مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری غدیر، مخابرات ایران و گروه مپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۱۳۶واحدی در محدوده ۲۵هزار واحدی قرار گرفت. در فرابورس نیز ۷.۱میلیارد ورقه سهم به ارزش بیش ۷ هزار میلیارد تومان دادوستد شد و نمادهای نمادهای پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان، ایران‌خودرودیزل، پتروشیمی تندگویان، تجلی توسعه معادن و فلزات، پتروشیمی زاگرس و گروه انتخاب الکترونیک بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

این درحالی است که گروه خودرویی نیز بعد از صنعت فلزات اساسی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص می‌دهد، به‌طوری‌که روز گذشته در این صنعت بورسی طی ۵۴ هزار نوبت معاملاتی ۱.۳ میلیارد سهم به ارزش ۵۲۴ میلیارد تومان مورد داد و ستد قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =