کد خبر: 247313
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
وانت تاگا

شرکت پادران موتور بخشنامه فروش اعتباری قطعی پیکاپ دوکابین تاگا بصورت محدود (با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه یک سال بیمه بدنه رایگان ) را اعلام کرد

به گزارش اخبار خودرو ، قیمت و روش فروش اعتباری قطعی محدود پیکاپهای دوکابین تاگا به مصرف کنندگان تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ بشرح جدول و توضیحات ذیل می باشد :

فروش اعتباری قطعی بصورت محدود (با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن به همراه یک سال بیمه بدنه رایگان )

توضیحات:
* قیمتهای اعلامی به ریال بوده و با احتساب بیمه شخص ثالث ، مال یات بر ارزش افزوده و یک سال بیمه بدنه رایگان م یباش د .
* هزینه شمار هگذاری برعهده خ ریدار محترم است .
* سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت و بیمه بدنه به ذینفعی صنایع خودروسازی پادرا م یباشد .
بانک توسعه تعاون ، واریز گردد . وجوه نقدی میبایست بحساب شرکت صنایع خودروسازی پادرا به شماره ۱۷۰۲۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۱ و یا شماره شبا IR *۱۶۰۲۲۰۱۷۰۲۰۲۱۱۴۱۵۰۷۳۹۰۰۱
* در فیش واریزی، نام خریدار با نام واریز کننده وجه میبایست مطابقت داشته باشد و درضمن چک اقساط حتما بنام شخص خریدار و از نوع صیادی و سامان های ) بنفش ( باشد .
برای متقاضیان عزیز قابل رویت بوده و پرداخت وجه به منزله آگاهی و پذیرش مشخصات www.padramotors.com * مشخصات فنی، آپش نها و سایر امکانات خودرو از طریق سایت شرکت به نشانی فنی میباشد، درضمن هر گونه مغایرت احتمالی مشخصات خودرو تحویلی با کاتالو گها، سایت اینترنتی شرکت و آگهیهای منتشره، تعهدی برای شرکت ایجاد نمینماید و خریدار طرح هرگونه ادعای معارضیرا از خود سلب و اسقاط نمود .
* مدت تحویل (۱۵ ) پانزده ( روز کاری ) ایام تعطیلات رسمی و روزهای پنجشنبه روز کاری محسوب نمیگردد.

* این بخشنامه از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ آغاز و صرفا تا زمان تکمیل ظرفیت و حداکثر تا ساعت ۱۷ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ اعتبار دارد و به درخواستهای پس از آن ترتیب اثر داده نخواهد شد و درضمن در طی این مدت درصورت تکمیل ظرفیت، شرکت نسبت به متوقف نمودن این طرح و بخشنامه فروش محق خواهد بود.
* شرکت هیچگونه مسئولیتی برای تحویل خودرو در قبال واریز وجوهی که از زمان اعتبار این بخشنامه و یا تکمیل ظرفیت گذشته باشد نخواهد داشت و تحویل خودرو درقبال اینگونه واریز یها، صرفا منوطبر تامین مجدد موجودی خودرو و با قیمت بخشنامه جدید م یباشد .
* رنگ های موجود شامل : آبی سرمهای - خاکستری - زرد - قرمز یاقوتی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =