کد خبر: 247859
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
وانت کارا

وانت کارا تک‌کابین تیپ ۴ از سوی شرکت بهمن‌موتور در بورس کالا به فروش می‌رسد.

فروش وانت کارا تک‌کابین تیپ ۴، چهارشنبه مورخ ۱۱بهمن‌ماه و تا پایان همان روز در بازار بورس کالا اجرا می‌شود و ۱۰درصد قیمت پایه به عنوان درصد پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده است.

بر اساس این اطلاعیه، قیمت پایه وانت کارا تک‌کابین در این طرح فروش ۴۳۳میلیون و ۳۰۰هزار تومان اعلام شده است و خودروها با مدل ۱۴۰۲ تا روز ۱۷ اسفندماه تحویل خریداران می‌شوند. تمام موارد مرتبط با وظایف و تعهدات خریدار و فروشنده و سایر بندهای اجرایی مطابق با دستورالعمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران قابل‌اجرا بوده و جزئیات این قوانین در سامانه سجام در دسترس است.

براساس قواعد حاکم بر بورس کالا، پرداخت هزینه‌های مربوط به مالیات و ارزش افزوده، عوارض شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث و سایر هزینه‌های مرتبط، مطابق مندرجات ستون توضیحات اطلاعیه عرضه حداکثر تا پایان مهلت تسویه قرارداد در بورس کالا توسط خریدار الزامی بوده و در صورت تغییر هریک از موارد در زمان صدور حواله، خریدار موظف به پرداخت مابه‌التفاوت مبالغ است.

گفتنی است؛ وانت کارا تک‌کابین مجهز به پیشرانه ۲لیتری با سطح آلایندگی یورو۵ امکان تحمل وزن باری معادل ۱۰۰۰ کیلوگرم را فراهم می‌کند. این وانت مجهز قفل مرکزی با ریموت کنترل و همین طور مجهز به سیستم ضدسرقت (ایموبلایزر) و همچنین کارا تک‌کابین با ظرفیت ۲ سرنشین گزینه‌ای مناسب برای حمل کالا در محیط‌های کارگاهی و شهری است. همچنین بهمن‌موتور، سیستم ترمز ABS + EBD و ترمز جلو دیسکی در کنار ترمزهای عقب کاسه‌ای ایمنی این خودرو را ارتقا داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

آخرین اخبار