میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

در این‌جا گزینه‌هایی را معرفی کنیم که توسط رسانه معتبر اتوبلاگ به‌عنوان برترین‌ها در این سگمنت معرفی شده‌اند.

هزینه انتخاب نادرست روزبه‌روز بالا می‌رود؛ درواقع ممکن است شما به‌این نتیجه برسید که انتخاب شما از میان کراس‌اوورهای به‌روز ممکن است منجر به‌اشتباهی شود که بیشتر از زیان مالی، برای شما زیان روانی به‌همراه داشته باشد. بنابراین سعی کردیم در این‌جا گزینه‌هایی را معرفی کنیم که توسط رسانه معتبر اتوبلاگ به‌عنوان برترین‌ها در این سگمنت معرفی شده‌اند. درعین حال این گزینه‌ها براساس مواردی که تا ژانویه ۲۰۲۴ اعلام شده، قیمت‌گذاری شده‌اند و ممکن است در آینده خودروسازان قیمت‌ این محصولات را افزایش دهند.

ارزان‌ترین مرتفع ۲۰۲۴: هیوندای ونئو ۲۰۲۴

جای تعجب نیست که ارزان‌ترین گزینه این فهرست، از بین کوچک‌ترین‌های بازار هم باشد. اما از بین مدل‌های سگمنت فوق جمع‌وجور می‌توانستیم به‌سراغ گزینه‌هایی همچون نیسان جوک، مینی کانتری‌من و کیا سول برویم. اما وقتی به‌بازار مراجعه می‌کنیم گزینه هیوندای اقبال بیشتری نزد مشتریان دارد و به‌نوعی گزینه اول خریداران به‌حساب می‌آید.

با گزینه‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند دو و سه ردیفه آشنا شوید

در شرایط فعلی می‌توان از محصولات این سگمنت به‌عنوان جایگزین‌هایی برای سدان‌های اقتصادی یاد کرد که هر روز درحال کسب سهم بیشتری نسبت به‌سایر سگمنت‌هاست. از سوی دیگر حاشیه سود در این کلاس کاهش یافته؛ چراکه فروش بیشتر به‌معنی سودآوری بیشتر در این کلاس خواهد بود. این شرایط سبب رقابتی‌تر شدن قیمت‌گذاری‌ها می‌شود.

به‌همین ترتیب برترین‌های این کلاس هم تفاوت قیمتی در حد چند صد دلار با رقبای خود دارند. به‌همین دلیل پیشنهاد می‌شود به‌گزینه‌های دیگری همچون مزدا سی‌ایکس-۳۰، فولکس‌واگن تائوس و شورولت تراکس هم نگاهی داشته باشید. اما درباره هیوندای ونئو که در سال ۲۰۲۰ معرفی شده بود، باید به‌همین قیمت‌گذاری مناسب ۲۱ هزار و ۱۳۵ دلاری نسبت به‌ارزش کلی آن اشاره کنیم.

می‌توان از چندین قابلیت خاص و کاربردی در این خودرو در کنار ضمانت قابل اطمینان یاد کرد. اما از نکات منفی آن پیشرانه ضعیف و همچنین در بحث طراحی کامل نبودن برخی از تناسبات است. در جایگاه‌های دوم شورولت تراکس با قیمت ۲۱ هزار و ۴۹۵ دلار و کیا سول با قیمت ۲۱ هزار و ۵۶۵ دلار قرار دارد.

ارزان‌ترین کراس‌اوور میان‌سایز: شورولت اکوینوکس

شاسی‌بلندهای کامپکت به‌لطف تنوع بسیار زیاد، جذابیت خاص خودشان را دارند. به‌نظر می‌رسد تقریبا برای هر سلیقه‌ای یک انتخاب عالی وجود دارد. فرقی نمی‌کند به‌دنبال گزینه‌ای اسپرت، مناسب آفرود یا لوکس باشید.

آن‌ها یک انتخاب عالی برای خانواده‌های کوچک با یک فرزند یا یک حیوان خانگی هستند. این کلاس توسط خودروهایی هدایت می‌شود که شامل هوندا CR-V، کیا اسپورتیج و مزدا CX-50 می‌شوند و هنوز در دسترس اکثر خریداران هستند.

با گزینه‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند دو و سه ردیفه آشنا شوید

اکوینوکس در سال 2005 رونمایی شد و حالا نسل سوم آن در سال 2018 دوباره طراحی شده است؛ اگرچه نسل جدید آن برای مدل سال 2025 در راه است. درحالی که مدل فعلی 2024 ممکن است قدمت خود را نشان دهد، هنوز هم به‌دلیل کیفیت سواری راحت، هندلینگ مطمئن و فضای جادار سرنشینان سزاوار توجه است.

فضای بار اکوینوکس در قسمت پایین قرار دارد و کیفیت مواد داخلی نسبتا پایین به‌نظر می‌رسد و به‌نوعی از میان مقرون به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها انتخاب شده است. به‌همین دلیل بهتر است سراغ نسخه‌های خاص این مدل بروید. برای گزینه‌های جایگزین می‌توانیم به‌سوبارو فروستر با قیمت ۲۸ هزار و ۴۴۰ دلار و کیا اسپورتیج با قیمت ۲۸ هزار و ۵۶۵ دلار اشاره کنیم.

ارزان‌ترین کراس‌اوور سه ردیفه: میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۴

شاسی‌بلندهای سه ردیفه بهترین انتخاب برای خانواده‌های در حال رشد هستند. اگر برخوردار از دو یا سه بچه هستید یا دوستانی دارید که در سفر جاده‌ای یا صبحگاهی همراه شما هستند، این مدل حسابی به‌کارتان می‌آید. از بسیاری جهات، این گزینه‌های مرتفع‌ جایگزین مینی‌ون شده‌اند و دینامیک رانندگی بهتر و قابلیت‌های خارج از جاده را هم ارائه می‌دهند.

با گزینه‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند دو و سه ردیفه آشنا شوید

این کلاس در سال‌های اخیر تحت سلطه کیا تلوراید بوده است؛ اما قیمت آن حدود 7 هزار دلار است. مدتی است میتسوبیشی از صحنه رقابت خارج شده است؛ اما همکاری‌های اخیر آن‌ها ممکن است نشانه‌ای از بهبود شرایط باشد.

اوتلندر از سال 2003 تولید شده است و مدل فعلی در سال 2022 معرفی شد. این پلت‌فرم با نیسان روگ مشترک است و ما آن را به‌دلیل سواری نرم، صندلی‌های راحت و گارانتی طولانی‌اش دوست داریم؛ اما می‌توانست کارهای بیشتری را انجام دهد. به‌عنوان گزینه‌های دوم و سوم می‌توانیم به فولکس‌واگن تیگوان با قیمت ۳۰ هزار و ۳۰۵ دلار و کیا سورنتو با قیمت ۳۱ هزار و ۷۶۵ دلار اشاره کنیم.

ارزان‌ترین شاسی‌بلند فول‌سایز: نیسان آرمادا ۲۰۲۴

شاسی‌بلندهای فول‌سایز نیز دارای سه ردیف صندلی هستند و کمی بزرگ‌تر از کلاس متوسط به‌شمار می‌روند. آپشن‌ها و قابلیت‌ها در این‌جا بازی با نام‌هاست؛ زیرا این شاسی‌بلندها محدودیت بیشتری برای یدک‌کشی و حمل دارند و اغلب در نسخه‌های آفرود حرف‌هایی برای گفتن دارند. با این حال، راحتی و ظرافت اغلب ضربه خورده است؛ زیرا این موارد عموما مبتنی بر پلت‌فرم وانت‌ها هستند.

با گزینه‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند دو و سه ردیفه آشنا شوید

آرمادا دو دهه است در ایالات‌متحده حضور داشته است و مدل نسل دوم آن در سال 2017 طراحی مجدد شد. این مدل به‌دلیل کیفیت داخلی و قدرت قوی خود امتیازهای بالایی کسب کرده؛ اما به‌دلیل موتور ضعیف، فضای محدود ردیف سوم و فناوری منسوخ شده خود کم‌طرفدار شده است.

به‌این ترتیب به‌طور قطع می‌توان گزینه‌های مناسب‌تری را انتخاب کرد؛ اما نه با تاکید داشتن روی همین رقم. شورولت تاهو با ۵۸ هزار و ۱۹۵ دلار و فورد اکسپدیشن با ۵۸ هزار و ۱۶۵ دلار قیمت گزینه‌هایی هستند که می‌توانید به آن‌ها فکر کنید.

ارزان‌ترین مرتفع برقی: هیوندای کونا برقی ۲۰۲۴

این افتخار قبلا متعلق به‌شورولت بولت EUV بود؛ اما اکنون که شورولت مدل بولت را حذف کرد، هیوندای با کونای الکتریک تازه طراحی شده خود، مقام اول را به‌خود اختصاص داده است.

با گزینه‌های کراس‌اوور و شاسی‌بلند دو و سه ردیفه آشنا شوید

این جهش نیز افزایش کمی نیست؛ زیرا قیمت قابل قبول بولت EUV که کمی کمتر از 29 هزار دلار قیمت‌گذاری شده بود، بسیار ارزان‌تر از برچسب 34 هزار و 10 دلاری کونای برقی به‌حساب می‌آید.

متاسفانه کونا اعتبار مالیاتی دولت فدرال را از دست می‌دهد. اگر کنجکاو بودید، ارزان‌ترین تسلا مدل Y (در زمان انتشار این مقاله) با قیمت 45 هزار دلار و 630 دلار عرضه می‌شود. توجه داشته باشید که کونا الکتریک فقط دیفرانسیل‌جلو است. اگر می‌خواهید نوع کشش ارائه‌شده توسط سیستم چهار چرخ محرک را داشته باشید، باید از جای دیگری خرید کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =