نمایشگاه تایراکسپو آسیا TyreXpo Asia

نمایشگاه تایراکسپو آسیا (TyreXpo Asia) در مکان جدیدی در کشور تایلند واقع‌در مرکز تجارت و نمایشگاه بین‌المللی بانکوک (BITEC) از 15 تا 17 می برگزار می‌شود.

این رویداد توسط موسسه اینفورمامارکت (Informa Markets) که اخیرا صاحبان سابق گروه تارسوس آن را خریداری کرده‌اند، اجرا می‌شود و انتظار می‌رود بیش‌از 4000 شرکت‌کننده بین‌المللی از حدود 60 کشور جهان را جذب کند. سیصد خریدار بین‌المللی تایر و خودرو قبلا علاقه خود را برای حضور در «برنامه خریداران میزبان»این رویداد تایید کرده‌اند.

این اقدام فرصتی را برای خریداران صنعت فراهم می‌کند تا با 120 غرفه‌دار ملاقات کنند. 85درصد فضای غرفه‌ها تایید یا رزرو شده است، که با اضافه شدن غرفه‌داران جدید ازجمله Vee Rubber و Black Donut از تایلند، CEAT از سریلانکا، صنایع خدمات از پاکستان، کنسرسیوم محصولات لاستیکی از مالزی و TWT GmbH از آلمان می‌توان گفت رویداد مهمی برگزار خواهد شد.

اینفورما همچنین قصد دارد یک کنفرانس جامع در مورد بخش بازیابی و بازیافت تایر و همچنین یک انجمن تجاری بین‌المللی بازار تایر با سخنرانان بین‌المللی منتخب ویژه برگزار کند و بدین‌ترتیب به چند موضوع مختلف در بخش بازار می‌پردازند. محل برگزاری رویداد سال آینده تایر اکسپو آسیا شهر سنگاپور است.

البته از سال ۱۹۹۶ این رویداد تلاش کرده است هر سال به مهم‌ترین مجمع برای حضور مهم‌ترین فعالان این حوزه در قاره آسیا بپردازد. برای برگزاری این رویداد در کشورهای چین، هند، ایتالیا، ژاپن، مالزی، تایوان، تایلند، پاکستان، کره‌جنوبی و انگلستان نماینده اختصاصی درنظر گرفته شده که فعالان صنعت تایر در این کشورها به واسطه نمایندگان می‌توانند حضورشان را در تایراکسپو بانکوک و سنگاپور تسهیل کنند.

براساس آخرین اعلام از بین بیش‌از ۲۵۰ برند حاضر در این رویداد ۲۳کارخانه، ۱۸مجموعه مدیریت ناوگان، ۱۹مجموعه فروش محصولات و ۳۱ توزیع‌کننده سراسری کالا مرتبط با تایر در این نمایشگاه ۳ روزه حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

آخرین اخبار