علیمردان عظیمی

مدیرعامل ایران‌خودرو در کنفرانس آنلاین این شرکت در سامانه تدان شرکت کرد و به سوالات سهام‌داران پاسخ داد.

علیمردان عظیمی در این نشست گفت: با حمایت شورای رقابت و سازمان حمایت، ۸ محصول از قیمت‌گذاری معاف شدند. ترکیب تولید محصولات را براساس این خودروها و در راستای خروج از زیان برنامه‌ریزی می‌کنیم. در این رابطه سورن هم با قیمت جدید سازمان حمایت از زیان خارج شده و با خروج برخی محصولات از شمولیت قیمت‌گذاری از زیان خارج می‌شویم.

عظیمی با اشاره به اینکه وضعیت سودآوری شرکت‌های زیرمجموعه در مقایسه با ۶ماهه سال قبل، ۲۶۵درصد رشد داشته است‌، اضافه کرد: با پیگیری‌های متعددی که داشتیم، مسئولان قانع شدند قیمت‌گذاری دستوری جفا به خودروسازان است. از طریق پیگیری حقوقی و به‌واسطه قولی که داده شده، سال آینده از زیان خارج شویم.

مدیرعامل ایران‌خودرو افزود: افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را با مکاتبات زیاد پیگیری کردیم. اولین جلسه سران در این باره تشکیل شده است. سه‌شنبه آینده نیز در جلسه سران این موضوع بررسی می‌شود. امیدواریم این امر انجام شود تا از زیان و ماده ۱۴۱ خارج شویم.

علیمردان عظیمی ادامه داد: براساس مکاتبات فراوان و پیگیری‌ها، وزیر صمت و دولت بر این باورند قیمت‌گذاری دستوری باید حذف شود.

وی با اشاره به اینکه در دو سال آینده با اصلاح قیمت و افزایش کیفیت، بازار خوبی خواهیم داشت، اظهار کرد: نمونه این کار خودرو ریرا است. عرضه این خودرو در راستای اهدافی مانند خروج از زیان صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =