طی برگزاری سیزدهمین دوره از جشنواره ملی بهره‌وری توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در محل دفتر مرکزی این مجموعه، گروه صنعتی بارز تنها نماینده‌ای بود که موفق به کسب سپاس‌نامه در بخش مسابقه ملی بهینه‌کاوی با موضوع «پیاده‌سازی و استقرار ERP-SAP با هدف یکپارچگی و بهینه‌سازی فرآیندهای سازمانی» شد.

از دیگر افتخارات بارز در این دوره می‌توان به دریافت تقدیرنامه در «مسابقه ملی تجربه‌های موفق» با عنوان «اصلاح و تغییر سیستم اکسترودر(پورک چاپ ۲۰۰ ) جهت استفاده در کوشیون کلندر در راستای بالا بردن سرعت خط تولید و افزایش راندمان» شد.

همچنین در «مسابقه ملی تجربه‌های موفق» با عنوان «طراحی آمیزه رویه تایر کشاورزی با هدف کاهش زمان پخت» و «تولید قطعات لاستیکی مصرفی» موفق به دریافت سپاس‌نامه شده است.

گفتنی است جشنواره ملی بهره‌وری در راستای کمک به تحقق مفاد برنامه‌های توسعه در حوزه بهره‌وری و لزوم بهره‌گیری از سازوکار اجرایی برای تحقق چشم‌انداز ۲۰ساله نظام و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره‌وری و کمک به افزایش توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی، سیزدهمین دوره برگزاری خود را به پایان رساند.

جشنواره ملی بهره‌وری با هدف اشتراک‌گذاری تجربه‌های موفق در بین مدیران بنگاه‌های اقتصادی، مسابقه‌ای را با استانداردهای جهانی پایه‌گذاری کرده است.

در این مرحله، هر شرکت، پروژه‌هایی را که با هدف ارتقای عملکرد در هر حوزه‌ای مانند ارتقای فروش، افزایش بهره‌وری کارکنان، کاهش ضایعات، افزایش رضایت مشتریان و ... با استفاده از ابزارهای مدیریتی در درون سازمان خود انجام داده‌اند، در فرم‌های مخصوص مستند کرده و برای دبیرخانه ارسال می‌کنند.

این جشنواره با برگزاری مسابقات متعدد طی سیزده دوره گذشته مانند مسابقه ملی بهره‌وری، مسابقه ملی بهترین محل برای کار، مسابقه برترین توان اجرا، مسابقه ملی بهینه‌کاوی و مسابقه ملی تجربیات موفق، دارای پایگاه داده قوی و یک سامانه کارا برای مقایسه عادلانه و نزدیک به واقعیت بین شرکت‌هاست.

این ابزارها به بنگاه‌های اقتصادی کمک می‌کند تا از مقایسه و بازخورد موثرتری برخوردار و شرکت‌ها نیز بر اساس اطلاعات واقعی و مقایسه‌ای ارزیابی شوند. در جشنواره با تاکید بر اهدافی چون افزایش سازگاری کسب‌وکارها با بازارهای جهانی، تغییر نگرش در فرآیند تولید ارزش افزوده در کشور، افزایش توان رقابت‌پذیری سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی، شناسایی و تجلیل از بهره‌ورترین مدیران پروژه و شرکت‌ها، کمیته داوری تنها به انتخاب عملکردهای بالاتر از میانگین پرداخته است.

لوح تقدیر برای «بارز» در رقابت ملی «تجربه‌های موفق»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

آخرین اخبار