Greenance

برمبو اخیرا کیت Greenance را معرفی کرده است؛ راه‌حلی نوآورانه با هدف کاهش قابل توجه انتشار PM۱۰ و PM۲.۵که به‌موضوع آلودگی هوای شهری نگاه ویژه‌ای دارد.

تولید محصولاتی که بتواند میزان آلایندگی و آلودگی را تا حد چشمگیری کاهش دهد، از برنامه‌های اصلی شرکت‌های بزرگ به‌شمار می‌رود. در حوزه لنت و سیستم ترمز نیز ذهنیت تولید به‌سمت عرضه محصولاتی رفته که کمترین میزان آلایندگی را داشته باشند.

هم‌زمان با حرکت به‌سمت برقی شدن و سبز شدن تولید خودرو، در بخش‌های دیگر خودرو همانند سیستم ترمز نیز تولید محصولات پاک در دستور کار قرار گرفته و یکی از مجموعه‌های پیشرو در این زمینه شرکت برمبو است.

برمبو اخیرا کیت Greenance را معرفی کرده است؛ راه‌حلی نوآورانه با هدف کاهش قابل توجه انتشار PM۱۰ و PM۲.۵که به‌موضوع آلودگی هوای شهری نگاه ویژه‌ای دارد.

براساس گزارش‌ها میلان به‌تازگی یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان معرفی شده و این وضعیت هشداردهنده سبب نگرانی شهروندان و شکل‌گیری بحث‌های مفصل و گسترده در میان آن‌ها شده است.اما درپاسخ به تشدید نگرانی‌های مربوط به‌کیفیت هوا، کیت Greenance Brembo به‌عنوان راه‌حلی کارآمد و موثر معرفی می‌شود. بر این اساس، این کیت ابتکاری می‌تواند جایگزین اقدامات قهری مانند محدودیت‌های ترافیکی یا ممنوعیت تردد وسایل نقلیه آلاینده شود.

این کیت شامل دیسک‌ها و لنت‌های ترمز است که به‌طور قابل ‌توجهی انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد. با نصب این کیت روی خودرو شاهد کاهش ۸۳ درصدی تولید PM۱۰ و ۸۰ درصدی تولید PM۲.۵ به‌عنوان آلاینده‌های مرگبار خواهیم بود.

این نتایج چشمگیر با تایید ECE-R۹۰ و آزمایش‌های دقیق برای مطابقت با استانداردهای بالای برمبو از اعتبار قابل توجهی برخوردار است.

مفهوم Greenance، ترکیبی از «سبز» و «عملکرد» نشان‌دهنده تعهد Brembo به محیط‌زیست بدون به‌خطر انداختن کیفیت است. این کیت نه تنها اثرات زیست‌محیطی را به‌حداقل می‌رساند، بلکه با افزایش مسافت پیموده‌شده و کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خودرو، مزایای اقتصادی ویژه‌ای را نیز به‌همراه دارد. بر این اساس با بهبود دوام دیسک ترمز، طول عمر آن‌ سه برابر می‌شود و به‌این ترتیب راه‌حلی مقرون به‌صرفه پیش پای رانندگان خودروهای شخصی و همچنین ناوگان حمل‌ونقل عمومی قرار می‌گیرد.

درنهایت ابتکار برمبو بر نقش صنعت‌خودرو در ترویج تحرک پایدار تاکید می‌کند و بر این اساس GREENANCE نماد فرا رسیدن دوره جدیدی در صنعت است که به‌مسئولیت زیست‌محیطی درکنار استفاده از محصول مرغوب توجه ویژه دارد و به‌همین دلیل محبوبیت آن روزافزون خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =