دكتر شهرام شيركوند

آئین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، دهمین جشنواره شعر بسیج، یازدهمین جشنواره ادبیات داستانی و پنجمین جشنواره ملی فیلم کوتاه بسیج در استان البرز، شامگاه شنبه ۱۹ اسفند برگزار و از برگزیدگان این جشنواره‌ها تجلیل شد.

به گزارش اخبار خودرو، این مراسم با حضور مسؤولان استانی و شهری، دبیران و داوران جشنواره‌های مذکور و جمعی از اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ و هنر با سخنرانی سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

پس از اعلام رای هیات داوران جشنواره، شهرام شیرکوند از روزنامه نگاران و نویسندگان با سابقه و متعهد کشور، « رتبه اول » بخش یادداشت هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان البرز کسب کرد.

گفتنی است شهرام شیرکوند ، روزنامه‌نگار و پژوهشگر در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی-اجتماعی با بیش از سی سال تجربه نویسندگی و روزنامه‌نگاری، سابقه ده سال همکاری با سایت اخبار خودرو را دارد. وی تاکنون حدود ۴۰۰ مقاله، سرمقاله و یاداشت تالیف نموده که بیش از ۶۵ رسانه معتبر این آثار را منتشر کرده اند . او تاکنون ۳۳ بار در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی مطبوعات و رسانه به عنوان برگزیده و برنده جوایز شناخته شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =