کد خبر: 228243
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
تیون جذاب ب‌ام‌و X7

این تیونر به‌تازگی در یکی از جدیدترین پروژه‌هایش سراغ ب‌ام‌و ایکس 7 رفته و با اعمال تغییرات ظاهری منحصربه‌فرد، چهره‌ای گیراتر برای این شاسی‌بلند فول‌سایز آلمانی رقم زده است. 

به گزارش «اخبار خودرو​»، لومادیزاین یکی از تیونرهای مطرح و نام‌آشناست که تبحر خاصی در طراحی و تولید کیت‌های بدنه گیرا و جذاب دارد. این تیونر به‌تازگی در یکی از جدیدترین پروژه‌هایش سراغ ب‌ام‌و ایکس 7 رفته و با اعمال تغییرات ظاهری منحصربه‌فرد، چهره‌ای گیراتر برای این شاسی‌بلند فول‌سایز آلمانی رقم زده است. 


پروژه‌ لوما‌دیزاین شامل یک کیت بدنه، برخی تریم‌های جدید کابین و البته رینگ‌های بزرگ‌تر است. از نظر ظاهری شاهد پهن‌تر شدن 50 میلی‌متری ایکس‌7 هستیم. در بخش جلو نیز برخی ریزه‌کاری‌ها برای خنک شدن بهتر ترمزها صورت گرفته است. یک اسپویلر باعث شده ارتفاع خودرو کمتر به نظر برسد. یک دیفیوزر با اسپویلر لبه‌ای و اسپویلر سقفی نیز جذابیت‌های بخش عقب را بیشتر کرده‌اند. قوس‌های چرخ جلووعقب هم با یک تریم ویژه به یکدیگر متصل شده‌اند. آنچه کیت بدنه لومادیزاین را تکمیل می‌کند، رینگ و لاستیک‌های بزرگ است.


این رینگ‌ها در نوع استاندارد از نوع 23اینچی هستند اما نمونه‌های 24اینچی نیز در دسترس خواهند بود. در بخش کابین مجموعه پدال‌های آلومینیومی به همراه کف‌پوش‌های لوما دیده می‌شوند. مشتریان می‌توانند برای انتخاب تریم داخلی خودرو خودرو، از میان گزینه‌های متعددی که برای انتخاب رنگ‌ها و متریال بخش‌های گوناگون کابین ایکس 7 درنظر گرفته شده است، نمونه موردنظر خود را انتخاب و سفارش‌گذاری کنند که این موضوع برای بسیاری از خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =