کد خبر: 228368
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
ب‌ام‌و سری 5 فیس‌لیفت

به‌تازگی تصاویر کامپیوتری جدیدی از نسخه فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 5 در فضای مجازی منتشر شده که با تطابق آن با تصاویر جاسوسی نسخه پیش‌تولید، می‌توان چهره نهایی این محصول را برای عرضه در سال 2021 پیش‌بینی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،به‌تازگی تصاویر کامپیوتری جدیدی از نسخه فیس‌لیفت ب‌ام‌و سری 5 در فضای مجازی منتشر شده که با تطابق آن با تصاویر جاسوسی نسخه پیش‌تولید، می‌توان چهره نهایی این محصول را برای عرضه در سال 2021 پیش‌بینی کرد.

باتوجه به این تصاویر، فیس‌لیفت سری 5 از جلوپنجره کلیوی‌شکل بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی تیزتر و گرافیک داخلی جدید چراغ‌های عقب برخوردار است. به‌طورکلی، سدان‌ میان‌سایز ب‌ام‌و حالا مدرن‌تر به نظر می‌رسد و استایل کلی آن به نسل جدید سری 3 نزدیک شده است. 
نکته قابل‌توجه در فیس‌لیفت این سدان آلمانی، گرافیک جدید چراغ‌های جلوی آن بوده که در آن دو گرافیک به شکل چوب هاکی به‌عنوان دی‌لایت، جایگزین طرح دوحلقه‌ای سنتی ب‌ام‌و شده است. 
همچنین جلوپنجره خودرو کمی بزرگ‌تر شده و بیشتر از قبل یک‌تکه به نظر می‌رسد. سپر جلو خودرو نیز بازطراحی شده تا با چراغ‌های جدید هماهنگ باشد. 
حجم تغییرات در بخش عقبی خودرو بسیار کم است تا جایی که در نگاه اول فقط گرافیک جدید چراغ‌ها جلب‌توجه می‌کند اما با نگاهی دقیق‌تر می‌توان لبه‌های برجسته‌تر سپر و دیفیوزر اسپرت‌تر را هم مشاهده کرد. در مورد گرافیک داخلی چراغ‌های عقب نیز درحالی‌که در نسخه کنونی از طرح دولایه سنتی L شکل به‌عنوان امضای ب‌ام‌و استفاده شده است اما در نسخه فیس‌لیفت طرح کاملا جدیدی به چشم می‌خورد که به محصولات جدید ب‌ام‌و شباهت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =