کد خبر: 228392
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
قاجار 2021

کمپانی رنو که پیش از این اعلام کرده بود برای سال 2021 نسل دوم قاجار را روانه بازار می‌کند، به‌تازگی مشخصات بیشتری از این خودرو را اعلام کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،کمپانی رنو که پیش از این اعلام کرده بود برای سال 2021 نسل دوم قاجار را روانه بازار می‌کند، به‌تازگی مشخصات بیشتری از این خودرو را اعلام کرده است.

نسل فعلی قاجار از سال 2015 تاکنون در بازار حضور دارد و در سال 2018 نیز فیس‌لیفت شده است. انتظار می‌رود نسل جدید این خودرو از طراحی گوشه‌دارتری نسبت‌به نسل کنونی بهره ببرد. این ویژگی در بخش جلو؛ جایی که چراغ‌ها مشابه نمونه‌های به‌کار رفته در کلیو، کپچر و مگان خواهند بود، نمایان‌تر خواهد بود. درون کابین نیز به‌جای صفحه لمسی کنونی که به خوبی در داشبورد جای گرفته‌اند، از نمونه‌ای تبلت‌مانند استفاده خواهد کرد.

اتوکار می‌گوید نسل جدید قاجار از نورپردازی جدید و تریم‌های سطح بالاتر برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود نخستین نسخه هیبرید این خودرو با استفاده از قوای محرکه کپچر E-Tech وارد بازار شود. این خودرو دارای پیشرانه 1.6لیتری بنزینی، واحد الکتریکی و باتری 9.8کیلووات ساعتی است و قدرتی حدود 160اسب‌‎بخار تولید می‌کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =