کد خبر: 230812
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
S63 کابریوله

 مرسدس‌بنز برای کسانی که خواهان خودرویی لوکس و درعین‌حال اسپرت هستند، نسخه کابریوله S کلاس خود را به بازار معرفی کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو»، مرسدس‌بنز برای کسانی که خواهان خودرویی لوکس و در‌عین‌حال اسپرت هستند، نسخه کابریوله S کلاس خود را به بازار معرفی کرد. 


این محصول که دارای پیشرانه‌های قدرتمند AMG است، علاوه‌بر امکانات رفاهی مجلل، قابلیت‌های فنی و حرکتی قابل‌توجهی دارد. اما دلیل نمی‌شود تیونرهایی نظیر برابوس سراغ این محصول نروند و توان خروجی آن را ارتقا ندهند. از این‌رو در سال ۲۰۱۶، برابوس اقدام به تقویت و بهینه‌سازی AMG S63 کابریوله کرد. این خودرو، کیت بدنه فیبرکربن شامل سپر، بالچه عقب و جلوپنجره مخصوص با خط افقی و لوگو برابوس داشت. شرکت آلمانی فوستلا، معمولا به شخصی‌سازی خودروهای مدرن از نظر بدنه، چرخ و رنگ‌آمیزی می‌پردازد. به‌همین‌دلیل، برند فوستلا علاقه‌مند مدل‌های قدرتمند تیونینگ‌شده از برندهای مشهور مثل برابوس است تا محصولی با ظاهر متفاوت و برتری فنی ارائه دهد. در بسیاری موارد، مالکان خودروهای لوکس به فوستلا مراجعه می‌کنند تا محصولی متفاوت داشته باشند. 


فوستلا برای مرسدس‌بنز S63 برابوس، اقدام به تغییر رنگ ادوات کروم جلوپنجره کرده تا هماهنگی بیشتری با بدنه سبزرنگ خودرو داشته باشد. رینگ‌های برابوس هم با نمونه ۲۱اینچ طرح کلاسیک می‌باخ عوض شده است. پیشرانه تیونینگ برابوس برای S63 کابریوله، 5.5 لیتر تویین‌توربروشارژ V8 است که قدرت ۵۷۷ اسب‌بخار و گشتاور ۹۰۰نیوتون‌متری تولید می‌کند. قیمت S63 کابریوله با تیونینگ برابوس و فوستلا ۱۷۵هزاردلار تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =