کد خبر: 230992
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
ساندرو

داچیا پیش از معرفی کامل نسل جدید مدل‌های ساندرو و لوگان در ۲۹‌سپتامبر، نخستین تصاویر رسمی از این خودروها را منتشر کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،داچیا پیش از معرفی کامل نسل جدید مدل‌های ساندرو و لوگان در ۲۹‌سپتامبر، نخستین تصاویر رسمی از این خودروها را منتشر کرده است.

نسل سوم ساندرو از طراحی بیرونی کامل‌تری بهره می‌برد که دی‌لایت‌های Y‌شکل LED مدرن و چراغ‌های عقب LED با همین طرح از ویژگی‌های آن است. نسل جدید این هاچ‌بک ارزان‌ نسبت‌به نسل قبلی از شیشه‌جلو شیب‌دارتر، خط سقف پایین‌تر و فاصله عرضی بیشتر چرخ‌ها برخوردار است. همچنین به‌گفته داچیا، برخلاف اینکه فاصله نسل جدید لوگان و ساندرو از سطح زمین تغییری نکرده اما خودروها احساس پایین‌تری دارند.

نسخه کراس ساندرو با نام استپ‌وی از ویژگی‌هایی مانند ریل‌های روی سقف، سپرهای منحصربه‌فرد و روکش‌های پلاستیکی روی بدنه سود می‌برد تا ظاهری خشن و کراس‌اوورمانند پیدا کند. علاوه‌بر این، برای استپ‌وی جدید کاپوت اختصاصی هم طراحی شده که برآمده‌تر است و خطوط بیشتری در آن دیده می‌شود. عضو سدان این خانواده یعنی لوگان هم از همان تغییرات طراحی برادر هاچ‌بک خود سود می‌برد. این خودرو نسبت‌به مدل فعلی، صندوق جادارتری دارد که راحتی سرنشینان در عقب را بهبود می‌بخشد. داچیا تاکنون از داخل نسل جدید محصولاتش تصویری منتشر نکرده اما به لطف تصاویر جاسوسی قبلی می‌دانیم داشبورد کاملا جدیدی با نمایشگر شناور سیستم اطلاعاتی- سرگرمی و غربیلک فرمان چندمنظوره جدید برای آن‌ها طراحی شده است. بزرگ‌ترین تغییر این خودروهای اقتصادی در زیر پوست آن‌ها صورت گرفته زیرا نسل جدید لوگان و ساندرو روی پلت‌فرم CMF-B ساخته شده‌اند که با مدل‌های کلیو و کپچر مشترک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =