کد خبر: 236112
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
چانگان Uni-V

سری خودروهای جدید چانگان با نام Uni درحال تکمیل شدن هستند و اکنون چانگان Uni-V به‌عنوان یک سدان لیفت‌بک از این سری معرفی شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،سری خودروهای جدید چانگان با نام Uni درحال تکمیل شدن هستند و اکنون چانگان Uni-V به‌عنوان یک سدان لیفت‌بک از این سری معرفی شده است.

چانگان Uni-V معرفی شد

درحال حاضر این سدان چینی با موتور چهارسیلندر توربوشارژ معرفی شده است. اما احتمال دارد در آینده نزدیک با پیشرانه هیبریدی نیز به‌بازار عرضه شود. تصاویر چانگان Uni-V اکنون در وب‌سایت رسمی وزارت صنعت چین منتشر شده‌ و انتظار می‌رود در ماه اکتبر نسخه نهایی این خودرو درمعرض نمایش عموم قرار گیرد. چانگان Uni-V سومین محصولی است که از این سری معرفی می‌شود و به‌دو کراس‌اوور Uni-T و Uni-K ملحق خواهد شد.

چانگان Uni-V معرفی شد

فضای داخلی این خودرو هنوز به‌معرض نمایش عموم درنیامده؛ اما تصاویر جاسوسی، کابینی همانند چانگان Uni-T را به‌نمایش می‌گذارند. ویژگی اصلی این کابین یک صفحه‌نمایش بزرگ است که از ترکیب چند سیستم تشکیل شده است. پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر بنزینی با کد JL473ZQ7 زیر کاپوت این خودرو قرار دارد که با استفاده از توربوشارژ، حداکثر 188 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. درآینده نزدیک چانگان این سدان لیفت‌بک با پیشرانه دولیتری توربو 233 اسب‌بخاری را به‌بازار عرضه خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =