کد خبر: 236435
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
هاوال H6

هاوال H6 از ابتدای حضور در بازار یک کراس‌اوور کوپه محسوب می‌شد و پس از اصلاحات سال 2018 تمایل بیش‌تری به‌کوپه بودن پیدا کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،هاوال H6 از ابتدای حضور در بازار یک کراس‌اوور کوپه محسوب می‌شد و پس از اصلاحات سال 2018 تمایل بیش‌تری به‌کوپه بودن پیدا کرد. نسل جدید این خودرو که هم‌اکنون آماده عرضه به‌بازار روسیه است، بیش از همیشه کوپه به‌نظر می‌رسد.

نسخه جدید هاوال H6 در قالب کراس‌اوور کوپه وارد بازار شد

نسخه جدید این خودرو اکنون H6S نام گرفته است که پسوند S در نام این خودرو به‌ویژگی‌های اسپرت آن اشاره دارد. همانند تمام کراس‌اوورهای کوپه، سقف هاوال H6S در قسمت انتهایی با شیب زیادی همراه بوده است و فاصله بین دو محور 2783 میلی‌متری نیز این خودرو را به‌گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده خانواده‌ها تبدیل می‌کند. همچنین نسخه‌ هیبریدی این خودرو در دسترس خواهد بود که از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری بنزینی به‌همراه دو موتور الکتریکی بهره می‌برد و مجموع توان و گشتاور آن به 243 اسب‌بخار و 530 نیوتون‌متر گشتاور می‌رسد.

نسخه جدید هاوال H6 در قالب کراس‌اوور کوپه وارد بازار شد

هاوال H6S در دو تیپ دیفرانسیل‌جلو و دو دیفرانسیل قابل سفارش است و تیپ بنزینی هاوال H6S با قیمتی معادل 138 هزار و 900 یوآن و تیپ هیبرید آن با رقم 115 هزار و 900 یوآن به‌فروش خواهند رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =