کد خبر: 237207
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
میتسوبیشی اوتلندر هیبرید 2022

میتسوبیشی آخرین نسل اوتلندر را در ماه فوریه معرفی کرد؛ اما در اقدامی شگفت‌انگیز تصمیم گرفت تنها چند روز بعد از ارائه مدل پیشین PHEV، از نسخه به‌روزشده آن رونمایی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،میتسوبیشی آخرین نسل اوتلندر را در ماه فوریه معرفی کرد؛ اما در اقدامی شگفت‌انگیز تصمیم گرفت تنها چند روز بعد از ارائه مدل پیشین PHEV، از نسخه به‌روزشده آن رونمایی کند. درحال حاضر مدل برقی نسل بعدی را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم؛ چرا که نخستین رونمایی رسمی و جهانی آن در 28 اکتبر انجام می‌شود. درعین حال میتسوبیشی تصاویری از اقتصادی‌ترین نسخه را فاش کرده است.

رونمایی از طراحی جدید میتسوبیشی اوتلندر هیبرید 2022

حقیقتا تشخیص تفاوت‌های نسخه هیبرید و مدل معمولی بنزینی آسان نیست. اما یک درپوش سوخت اضافی برای درگاه شارژ و همچنین نشان پلاگین-هیبرید خودرو الکتریکی روی درهای جلو و عقب به‌چشم می‌خورد. مشخصات فنی این خودرو هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هرچند میتسوبیشی تایید کرده است که اوتلندر PHEV از قدرت بیش‌تر و یک باتری بزرگ‌تر به‌منظور ایجاد برد الکتریکی بالاتر برخوردار شده است. شایعه‌ای شگفت‌انگیز دررابطه با نسخه عملکردی این خودرو وجود دارد که بخش تیونینگ رالی آرت این شرکت را برای مدل جدیدی که احیاکننده نام Evolution است، بازمی‌گرداند.

رونمایی از طراحی جدید میتسوبیشی اوتلندر هیبرید 2022

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =