کد خبر: 237336
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کونیگ‌زگ رگرا

اَبَرخودرو کونیگ‌زگ رگرا رکورد جدیدی را در یکی از غیرمحتمل‌ترین پیست‌های دنیا ثبت کرده است. قطعا شما انتظار داشتید که این خودرو در یک پیست طویل و پرسرعت رکورد جدیدی برجای بگذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،اَبَرخودرو کونیگ‌زگ رگرا رکورد جدیدی را در یکی از غیرمحتمل‌ترین پیست‌های دنیا ثبت کرده است. قطعا شما انتظار داشتید که این خودرو در یک پیست طویل و پرسرعت رکورد جدیدی برجای بگذارد؛ اما رگرا توانسته برخی از رقبای مشهور خود را در پیست رینگ کانتستورپ سوئد شکست دهد. تیم کونیگ‌زگ به‌دلیل نزدیکی تاسیسات تولیدش به‌پیست دست به‌چنین انتخابی زده و اگرچه دوست داشتیم رگرا در نوربرگ‌رینگ آتش به‌پا کند، اما خب همین فرصت نیز برای دیدن هنرنمایی چنین محصول فوق‌العاده‌ای غنیمت است.

تلاش‌های کونیگ‌زگ رگرا برای نمایش توانایی‌ها در پیست

کونیگ‌زگ رگرا خودرویی عادی نیست و سوئدی‌ها به‌خاطر قدرت فراتر از یک مگاوات رگرا از آن به‌عنوان یک مگا کار نام می‌برند؛ هیولایی که قدرت ۱۵۰۰ اسب‌بخاری دارد. این خودرو به‌پیشرانه هشت‌سیلندر توئین‌توربو و سه‌واحد الکتریکی مجهز بوده و بهترین مهندسی مدرن را به‌نمایش می‌گذارد. کونیگ‌زگ برای جذاب‌تر کردن اوضاع حتی از گیربکس استفاده نکرده و درسرعت‌های پایین از پیشرانه‌های الکتریکی سود برده و با افزایش سرعت نیز از یک دنده منحصربه‌فرد و کلاچ برای درگیر شدن با پیشرانه استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =