محصولات بهمن دیزل

موعد محصولاتی که در این سه طرح عرضه می‌شوند، از هفته آخر آبان تا هفته آخر دی‌ماه خواهد بود

شرکت بهمن‌دیزل عرضه ۹ محصول خود به‌صورت فروش نقدی و با قیمت قطعی از طریق عاملیت‌ها، دو محصول به‌صورت پیش‌فروش آنلاین و با قیمت غیرقطعی و سه محصول خود به‌صورت فروش نقدی آنلاین و با قیمت قطعی را آغاز کرد.

دو طرح نخست مورد اشاره یعنی فروش نقدی فوری در عاملیت‌ها و پیش‌فروش به‌صورت آنلاین از روز دوشنبه هفته گذشته و طرح سوم از روز چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا روز یکشنبه ۳۰ مهرماه ادامه دارد. طرح سوم نیز که شامل فروش نقدی آنلاین است، از روز چهارشنبه هفته گذشته کلید خورده است و تا روز یک‌شنبه ۳۰ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

فروش نقدی فوری محصولات در عاملیت‌ها

در طرحی دیگر و هم‌زمان، شرکت بهمن‌دیزل تعداد محدودی از ۹ محصول خود را به‌صورت نقدی و با قیمت قطعی به‌فروش می‌رساند. این طرح فروش آنلاین که از دوشنبه هفته گذشته آغاز شده، تا ساعت ۱۶ یکشنبه ۳۰ مهر از طریق عاملیت‌ها انجام می‌شود و مشتریان جهت خرید باید به‌شبکه عاملیت‌های مجاز بهمن‌دیزل در سراسر کشور مراجعه کنند.

این محصولات مدل ۱۴۰۲ بوده و با موعد تحویل پاییز سال جاری هستند.

در این طرح کامیون فورس ۶ تن به‌صورت شاسی و همراه با کاربری، فورس ۸.۵ تن بدون کاربری، فورس ۱۲ تن به‌دو صورت شاسی و همراه با کاربری، کامیون کشنده امپاور BD۵۰۰، کامیون امپاور BD۳۰۰ باری و کمپرسی و مینی‌بوس سحرپلاس به‌فروش می‌رسد. شرایط و ضوابط مربوط به این طرح نیز به‌منظور مطالعه بیشتر مشتریان در وبسایت گروه بهمن اعلام شده است.

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

پیش‌فروش ویژه دو محصول به‌صورت آنلاین

شرکت بهمن‌دیزل همچنین دو محصول کامیون فورس ۶ تن با کابین خواب‌دار را همراه با کاربری و کامیون کشنده امپاور BD۵۰۰ را با موعد تحویل هفته آخر دی‌ماه به‌صورت پیش‌فروش و با قیمت غیرقطعی به‌فروش می‌رساند.

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

این طرح فروش به‌صورت آنلاین از روز دوشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا ساعت ۱۶ روز یک‌شنبه ۳۰ مهر از طریق عاملیت‌ها انجام می‌شود و مشتریان جهت خرید باید به‌شبکه عاملیت‌های مجاز بهمن‌دیزل در سراسر کشور مراجعه کنند.

در این طرح ویژه، پیش‌پرداخت کامیون فورس ۶ تن (با کابین خوابدار) و بدون کاربری ۷۸۷ میلیون‌تومان است و در صورت درخواست کاربری، مبلغ مربوط به‌آن اضافه می‌شود. همچنین پیش‌پرداخت کامیون کشنده تک‌محور امپاور BD۵۰۰، ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون‌تومان اعلام شده است.

همان‌طور که اشاره شد، موعد تحویل خودروها هفته آخر دی‌ماه و مدل آن‌ها ۱۴۰۲ است. شرایط و ضوابط مربوط به‌این طرح هم جهت مطالعه بیشتر مشتریان در وبسایت گروه بهمن اعلام شده و به‌همراه این گزارش نیز ارائه شده است.

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

فروش نقدی فوری فقط به‌صورت آنلاین

در طرح سوم، شرکت بهمن‌دیزل تعداد محدودی از سه محصول خود را به‌صورت نقدی و با قیمت قطعی به‌فروش می‌رساند. کامیون فورس ۶ تن با کابین خوابدار و بدون کاربری، کامیون فورس ۱۲ تن به‌همراه کاربری و کامیون کشنده امپاور BD۵۰۰ سه محصول شرکت بهمن‌دیزل است که با قیمت قطعی به‌فروش می‌رسد.

این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۱۲ مهر آغاز شده است و تا ساعت ۱۶ فردا یک‌شنبه ۱۶ مهرماه یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد. ثبت‌نام در این طرح، فقط به‌صورت آنلاین بوده و از طریق آدرس bahman.iranecar.com امکان‌پذیر است. موعد تحویل این خودروها نیز حداکثر تا هفته اول آذر است.

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

بهمن‌ دیزل فروش و پیش فروش ۹ محصول خود را کلید زد

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کلانتری IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    قیمتها بالا با عقل جور در نمیاد وخرج به دخلش نمیخوره سود بانکیش گیر نمیاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =