جشن سالانه مدیران خودرو با همراهی مشتریان وفادار

در حال حاضر چند سالی است که جشن سالانه شرکت مدیران خودرو به منظور تقدیر و تجلیل از شرکای مدیران خودرو (اعم از مشتریان وفادار و نمایندگان محترم) برگزار می شود. امسال نیز این جشن سالانه خانواده مدیران خودرو در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه برگزار شد.

هدف از برگزاری این مراسم در روزهای پایانی هر سال، مرور اتفاقات سال پشت سرگذاشته شده در حوزه خودرو و کاستومر اوپریشن ، ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ و طرح چشم انداز راه در سال ۱۴۰۳ بود.

برند MVM، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم (برند لوکس مدیران خودرو) چهار برند شرکت مدیران خودرو هستند که محصولات خود را در سبدهای قیمتی متفاوت و با امکاناتی ویژه به بازار ارائه می دهند. شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ موفق شد ۷۰۰ مشتری کلیدی را مانند یک خانواده در کنار هم جمع کند.

در این مدت بیش از ۱۰۰ گروه مشتری به صورت حرفه ای ساماندهی شده و بیش از ۷۵ کمپین آنلاین برگزار شد. همچنین مجموعه فعالیت هایی که در سال ۱۴۰۲ انجام شد، بیش از ۳۰۰ میلیون بار در شبکه های اجتماعی بازخورد داشته است.

در زمینه فعالیت های آفلاین نیز می توان به شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در فعالیت های فن کلاب شرکت مدیران خودرو ، اشاره کرد. این فعالیت های شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۲ با مشارکت ۵۰ نماینده در ۳۰ شهر و ۱۳ استان کشور برگزار شد. لازم به ذکر است که بالغ بر ۱۵ نوع فعالیت مختلف در این زمینه در سال ۱۴۰۲ تدارک دیده شده بود.

این فعالیت ها در حفظ ارتباط شرکت مدیران خودرو با مشتریانش و افزایش رضایتمندی آنان، نقش مهمی داشته است. شرکت مدیران خودرو در سالی که گذشت، به عنوان یک لیدر مارکت خودرو معرفی شد که در سال جدید نیز این روند با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد که البته در سال ۱۴۰۳ کیفیت خدمات و برنامه های ارائه شده به مشتریان گرامی مدیران خودرو افزایش پیدا خواهد کرد.

برخی از عناوین چشم انداز برنامه های مدیران خودرو در سال ۱۴۰۳ برای مشتریان عبارت است از: راه اندازی اپلیکیشن و پلتفرم های communication ، ارائه اکسسوری های جذاب براساس خواسته ها و نظر سنجی های انجام شده از مشتریان ، افزایش کیفیت ایونت های آفلاین و از همه مهم تر، افزایش همکاری با مشتریان کلیدی مدیران خودرو.

از طرفی نفوذ اینترنت از سال ۲۰۱۳ میلادی تا امروز به صورت تصاعدی رشد کرده و برخی پیشرفت های شرکت ها براساس پلتفرم اینترنت بوده است. در این راستا شرکت مدیران خودرو با توسعه اپلیکیشنی که به زودی رونمایی می شود، یکی از نیازهای مهم مشتریان خود را برآورده کرده است.

در این اپلیکیشن امکاناتی از جمله: خرید اکسسوری، دریافت هدایا ، ارائه نقشه های مختلف برای دسترسی به لوکیشن های مورد نیاز مشتریان و ارائه سرویس های VIP در دسترس کاربران قرار می گیرد.

همچنین گفتنی است فعالیت های شرکت مدیران خودرو برای جلب رضایت مندی مشتریان در حوزه استفاده از ابزارهای دوستدار محیط زیست و کاربردی آغاز شده است. بر این اساس، در بحث خودروهای ICE و خودروهای نیو انرژی نیز نحوه برگزاری رویدادها کاملا براساس ذات و تکنولوژی این نوع خودروهاست. به عنوان مثال در مورد خودروهای ICE بیشتر این فعالیت های جانبی، شامل تفریحات سرگرم کننده و جذاب بوده است. در برند MVM نیز تمرکز بر رویدادی های خانوادگی است.

از برنامه های سال آینده مدیران خودرو می توان به برگزاری بالغ بر ۱۰۰ ایونت و زیر پوشش قرار دادن ۳۰ هزار نفر در سراسر کشور اشاره کرد.

شرکت مدیران خودرو در سال جدید نیز سیستم امتیاز دهی و همکاری شفاف با مشتریان وفادار و کلیدی خود را دنبال می کند. در همین زمینه برای اولین بار از مشتریان کلیدی شرکت مدیران خودرو در خواست شده که در زمینه طراحی لباس با این شرکت همکاری کنند. حتی در زمینه تحقیق و توسعه (به اختصار R&D) نیز شرکت مدیران خودرو با برخی مشتریان کلیدی همکاری می کند تا همکاری برد – بردی در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان و ارائه محصولات حامی محیط زیست، شکل گیرد.

شرکت مدیران خودرو برای سال آینده، اتفاقات جذابی را برای مشتریانش برنامه ریزی کرده است که ثمره آنها، بالا رفتن شاخص رضایت مندی مشتریان خواهد بود. بر این اساس، همکاری شرکت مدیران خودرو با مشتریان وفادار و شرکایش در سال جدید افزایش چشمگیری خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

آخرین اخبار