بازدید مدیرعامل ایران خودرو از خطوط تولید ایران‌ خودرو و مرکز تماس امداد خودرو ایران

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در جریان بازدید از خطوط تولید و مراکز ارایه خدمات به مشتریان از جمله معاونت بازاریابی و فروش و همچنین مجهزترین مرکز تماس امداد خودرویی کشور در شرکت امدادخودروایران، بر ارایه محصول و خدمات باکیفیت به مشتریان تاکید کرد.

علیمردان عظیمی در بازدیدی سرزده از خطوط تولید، از پروژه‌های در حال اجرا در سالن‌های تولید خودرو و رنگ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه‌ها در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳ قرار گرفت.

وی همچنین در بازدید از مرکز تماس امدادخودروایران، در جریان آخرین جزییات طرح خدمات و امدادنوروزی قرار گرفت و کل فرآیند امدادرسانی را مورد بررسی قرار داد.

عظیمی در این بازدیدها ضمن قدردانی از کارکنانی که در ایام تعطیلات نوروزی نیز در حال فعالیت و ارایه خدمات صادقانه به مشتریان هستند، اظهار کرد: ارایه بی‌منت خدمات از سوی همکاران شرکت امدادخودرو ایران یکی از نقاط قوت برای کل گروه صنعتی است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد ضمن حفظ کیفیت خدمات ارایه شده، سرعت بالای امداد رسانی همچنان در اولویت باشد و حصول هم‌زمان به این دو هدف، رمز موفقیت خدمات امدادی و رضایت مشتریان تلقی می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آموزش‌های ارایه شده به امداگران، اظهار کرد: دانش فنی امدادگران و تسلط آن‌ها بر ظرایف فنی، افزایش سرعت عمل در عیب یابی و در نهایت رفع عیب را به همراه دارد، بنابراین ضرورت دارد امدادگران با کسب دانش و افزایش میزان تسلط خود کوشا باشند.

در جریان بازدید عظیمی از مرکز تماس امدادخودروایران، وی در جریان روند کاهشی مدت زمان انتظار امدادرسانی قرار گرفت و بر استمرار این روند تاکید کرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راد IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    2 0
    هرسال جدیدی که میادتاکیدمیکنندولی هرسال جدیدکیفیت بدوبدترمیشه. باتاکیدکردن وحرف توخالی کیفیت خودروها بالا نمیره بلکه وجدان کاری میخواد که درنزدخودروسازان وتولیدکنندگان اصلا وجود ندارد. چون دولت درتمام کارخانجات بزرگ دست داردومدیران نالایق وبی سواد رو برمیگزیند بنابراین هیچ وقت هیچ صنعتی درایران پیشرفت نخواهدکرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

آخرین اخبار