VGV U75 PLUS

این روزها اخبار رسیده از شرکت صنایع خودروسازی ایلیا، حکایت از این دارد که کراس‌اوور VGV U75 plus  که چند ماه قبل توسط این خودروساز رسما به‌عنوان یک کراس‌اوور لوکس معرفی شده بود، در 6 ماهه دوم سال جاری وارد بازار خواهد شد.

البته جالب است بدانید این خودرو در ابتدا به‌عنوان یک کراس‌اوور وارداتی (CBU) معرفی شد و علاقه‌مندان به کراس‌اوورهای خانوادگی منتظر بودند تا VGV U75 plus از مبادی گمرکی وارد کشور شود تا نسبت به‌خرید آن اقدام کنند. اما نکته غافلگیرکننده این‌که شرکت صنایع خودروسازی ایلیا قصد دارد VGV U75 plus را وارد خطوط تولید خود در شهرک صنعتی کاوه کند و به‌این ترتیب این خودرو که در آینده توسط این خودروساز به‌فروش می‌رسد، نه محصول یک وارداتی که محصول مونتاژی خودروسازی ایلیاست.

خط‌تولید خودروسازی ایلیا، میزبان کراس‌اوور VGV

این اخبار درحالی به‌گوش می‌رسد که خودروسازی ایلیا در سال گذشته نیز توانسته بود نسبت به‌سال ١٤٠١ رشد چشم‌گیری را در تولید خودرو تجربه کند و به این ترتیب به‌نظر می‌رسد خودروسازی ایلیا در راستای توسعه سبد محصولاتش، برنامه‌های بلندمدتی دارد.

خط‌تولید خودروسازی ایلیا، میزبان کراس‌اوور VGV

خبر خوب دیگر این‌که کراس‌اوور VGV U75 plus که قرار است توسط خودروسازی ایلیا در کشور مونتاژ شود، از نظر سطح امکانات ایمنی و رفاهی یک سر و گردن، بالاتر از محصولی است که قبلا به‌عنوان یک خودرو وارداتی معرفی شده بود و به‌این ترتیب علاقه‌مندان به‌این خودرو می‌توانند این کراس‌اوور خانوادگی را با آپشن‌های بیشتری تهیه کنند.

اما خبرهای رسیده از صنایع خودروسازی ایلیا حاکی از آن است که چون قرار است یک محصول به‌روز در خط تولید این شرکت مونتاژ شود، مدتی است پروژه به‌روزرسانی و کالیبراسیون خطوط تولید صنایع خودروسازی ایلیا با استانداردهای سینوتراک(برند مادر)VGV در شهرک صنعتی کاوه آغاز شده است.

همچنین لازم به‌ذکر است VGV U75 Plus با برند ایلیا و نام جدیدی در بازار کشور عرضه خواهد شد.

خط‌تولید خودروسازی ایلیا، میزبان کراس‌اوور VGV

خط‌تولید خودروسازی ایلیا، میزبان کراس‌اوور VGV

شواهد نشان می‌دهد در نیمه دوم سال جاری باید منتطر رقابت کراس‌اوور VGV U75 plus با کراس‌اوورهای رده بالای بازار خودرو، همچون فونیکس تیگو ٨ و بخشی از کراس‌اوورهای وارداتی جدید باشیم. درحال حاضر از قیمت نهایی این محصول اخبار دقیقی منتشر نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =