اِستارشارژ (StarCharge)

اِستارشارژ (StarCharge) پرچمدار حوزه فناوری شارژ خودروهای برقی و ریزشبکه‌ها در سطح جهان به‌شمار می‌رود.

قرار است این شرکت در نمایشگاه « Smarter E Europe 2024 » درمونیخ آلمان که از 19 تا 21 ژوئن برگزار می‌شود، موج جدیدی در این بخش ایجاد کند. اِستارشارژ با تمرکز بر کارایی و پایداری، فناوری جدید خود را در صنعت شارژ خودروهای برقی به‌نمایش خواهد گذاشت. فناوری پیشرو شارژ خودروهای برقی با راندمان 97 درصد، سیستم ابداعی ذخیره انرژی وی‌لایت (vLight) برای خانه‌های خورشیدی و یک فناوری پیشرفته شارژ حمل‌ونقل هوایی از جمله مواردی است که توسط این شرکت فناور قرار است رونمایی شود.

اِستارشارژ دو شارژر برقی پرقدرت Titan 320 و Nova 720 را با بازده 97 درصدی عرضه می‌کند. این فناوری‌ها سبب کاهش مصرف برق و هزینه‌های مرتبط با انرژی می‌شود و 2 تا 3 درصد سود را برای اپراتورهای ایستگاه شارژ به‌ارمغان می‌آورد. طراحی ماژولار آن‌ها خدمات مداوم و سرعت شارژ مطلوب را تضمین می‌کند.

هرمان چانگ، مدیرعامل اِستارشارژ گفت: «ما از معرفی فناوری شارژ با راندمان 97 درصدی خود در نمایشگاه EES هیجان‌زده هستیم. این نوآوری بر تعهد ما برای پیش بردن مرزهای ممکن در بهره‌وری انرژی و پایداری تاکید می‌کند. راه‌حل شارژ ما یک انتخاب ایده‌آل برای CPO ها، اپراتورهای ناوگان و کسانی است که تلاش می‌کنند از حمل‌ونقل برقی پشتیبانی کنند.»

اِستارشارژ از وی‌لایت که یک سیستم ذخیره انرژی مسکونی متصل بوده و برای اهداف مقاوم‌سازی طراحی شده است، رونمایی خواهد کرد. این فناوری به‌طور یکپارچه با تنظیمات خورشیدی موجود ادغام می‌شود، بازدهی انرژی را به‌حداکثر می‌رساند و قبوض برق را با حداقل هزینه نصب کاهش می‌دهد.

تونی چنگ، رئیس اِستارشارژ اروپا نیز گفت: «وی‌لایت یک تغییردهنده بازی برای خانواده‌های اروپایی است که به‌دنبال بهینه‌سازی استفاده از انرژی خورشیدی هستند. با مقرون به‌صرفه‌تر کردن ذخیره‌سازی انرژی، خانواده‌های بیشتری را برای پذیرش انرژی پایدار و دستیابی به‌استقلال انرژی بیشتر توانمند می‌کنیم. »

اِستارشارژ یک دستگاه شارژ سفارشی برای لیلیوم (Lilium)، پیشگام در حمل‌ونقل هوایی الکتریکی نیز معرفی می‌کند. این همکاری تخصص اِستارشارژ در برق‌رسانی فراتر از ترافیک جاده‌ای را برجسته کرده و از انتقال به حمل‌ونقل پایدار حمایت می‌کند.

تونی چنگ اظهار داشت: «همکاری با لیلیوم گام مهمی برای اِستارشارژ است؛ زیرا ما تخصص خود را در مبحث شارژ در صنعت حمل‌ونقل هوایی گسترش می‌دهیم.»

اِستارشارژ پیشرو جهانی در زیرساخت‌های شارژ خودروهای برقی و فناوری‌های ریزشبکه، در 20 کشور با تاسیسات تولیدی در ایالات‌متحده آمریکا، ویتنام و چین فعالیت می‌کند.

استارشارژ که متعهد به‌انتقال انرژی است، بر فناوری نوآورانه در بخش حمل‌ونقل الکترونیکی برای ایجاد یک شبکه انرژی کارآمد تمرکز دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =