المانی ها ونفو

بخش تایرسازی مجموعه بزرگ کانتیننتال افتتاحیه چهارمین مرحله توسعه کارخانه‌های تایر خود را در شهر هفئی چین جشن گرفت. با گسترش کارخانه‌های انحصاری تایر این مجموعه ظرفیت تولید سالانه تا سال 2027 به 18 میلیون حلقه تایر سواری و وانت سبک در سال افزایش پیدا می‌کند. 

مجموع سرمایه‌گذاری در سایت هفئی درحال‌حاضر نزدیک به یک‌میلیارد یورو است. این توسعه باعث ایجاد 400 شغل جدید در سال‌های آتی خواهد شد. ازجمله ظرفیت تولید کلی تایرهای پیچیده‌تر با عملکرد فوق‌العاده بالا (UHP) را برای بازارهای منطقه آسیا-اقیانوسیه (APAC) افزایش می‌دهد، تایرهایی با سایز 18 اینچ و بالاتر که عمدتا برای دینامیک رانندگی بالا طراحی شده‌اند.

کارخانه هفئی کانتیننتال مجهز به فناوری اتوماسیون پیشرفتهای است، به‌عنوان‌مثال اتوماسیون پیشرفته‌ای در فرآیند پخت برای ایجاد شکل نهایی تایرها استفاده می‌شود. این اقدام علاوه‌بر افزایش سرعت، فضای کاری مدرن، دیجیتال، ارگونومیک و پایدار را فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، بخش جدید سایت هفئی از استانداردهای بالایی در استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر برخوردار است.

پنل‌های خورشیدی نصب‌شده روی پشت‌بام سایت، ظرفیت تولید 27میلیون کیلووات ساعت برق در سال را دارد که 18درصد از کل برق موردنیاز فعلی سایت برای تولید تایر را شامل می‌شود.

این کارخانه اخیرا گواهینامه پایداری و کربن (ISCC) را علاوه‌بر گواهینامه پایداری بین‌المللی دریافت کرده است. ترکیب درجه بالایی از اتوماسیون با پایداری، کانتیننتال را به تحقق جاه‌طلبی‌های خود برای دستیابی به حذف دستکاری آب و هوا در کل زنجیره ارزش خود حداکثر تا سال 2050 نزدیک می‌کند و در عین‌حال فضای کاری ایمن و ارگونومیک منطبق بر استانداردهای آینده‌نگرانه را ارائه می‌دهد.

کارخانه تایر هفئی از زمان افتتاح آن در سال 2011 به‌عنوان بخشی از منطقه تجاری APAC فعالیت می‌کند. با درنظر گرفتن فاز جدید توسعه کارخانه Continental Tires حضور تایرهای این برند در آسیا و اقیانوسیه و به‌ویژه در بازار چین تقویت می‌شود.

جف وانگ، مدیر کارخانه‌های تایر کانتیننتال در چین گفت: «کارخانه هفئی ما سنگ بنای رشد سریع تایرهای کانتیننتال در چین و منطقه آسیا و اقیانوسیه است. مانند هر پروژه‌ای با این مقیاس و بزرگی، توسعه فاز 4 کارخانه هفئی، علاوه‌بر اعتماد شرکای محلی ما، به همکاری گسترده طرف‌های مختلف در داخل و خارج از شرکت نیاز دارد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =