شرکت آلمانی موادشیمیایی Evonik کارخانه‌ای

شرکت آلمانی موادشیمیایی Evonik کارخانه‌ای را برای فراوری پراکنده سیلیس دوده استفاده‌شده در مواد اولیه تایر در سایت شهر رنفلدان در آلمان افتتاح کرد.

این اقدام موقعیت این شرکت آلمانی را برای تولید سیلیکا از خانواده ایروسل‌ها تقویت می‌کند. سیستم جدید برای تولید محصولات (Easy-to-Disperse) یا به‌اختصار «E2D» طراحی شده است.

این فناوری ترکیب سیلیس را به عنوان یک ادتیو رئولوژیکی (روانه‌شناسی) در فرمولاسیون رنگ و پوشش ساده می‌کند. گفته می‌شود محصولات سیلیس دوده‌دار E2D قابلیت پخش عالی دارند و کارآیی فرآیند تولید رنگ و پوشش را ساده و پیشرفته‌تر می‌کند. تا پیش از این، تنوع ادیتیوهای رئولوژیکی مانند سیلیس دوده طی فرآیندی با انرژی بالا و زمان بر تولید می‌شد. اما تکنولوژی جدید این مرحله را به عملیاتی ساده تبدیل می‌کند.

به‌گفته الیور کرول، مدیر بخش سیلیس در Evonik Coating Additives، مزایای اصلی برای مشتریان، پراکندگی سریع سیلیس است که باعث صرفه‌جویی قابل‌توجه در زمان، انرژی و هزینه‌ها و در نتیجه انتشار دی‌اکسید کربن می‌شود.

توسعه سایت رنفلدان بخشی از سرمایه‌گذاری مستمر Evonik در ادیتوهای مرتبط با پوشش و جوهر است که تمرکز ویژه‌ای بر توسعه محصولات سازگار با محیط‌زیست و پایدار دارد.

تنوع محصولات تجاری Evonik’s Coating Additives طیف گسترده‌ای از ادیتیوهای تخصصی را برای پوشش‌ها و جوهرهای چاپ ارائه می‌دهد. تجارت آنها دهه‌ها تجربه در توسعه محصولات برای طیف وسیعی از بازارهای پوشش ازجمله پوشش‌های تزئینی، پوشش‌های صنعتی، پوشش‌های خودرو و جوهر چاپ را در برمی‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =