برمبو، پیشرو جهانی در سیستم‌های ترمز در  Spoke Safety (استارت‌آپ آمریکایی) با تمرکز بر فناوری‌های ارتباطات دیجیتال برای وسایل نقلیه و اکوسیستم‌های جاده‌ای سرمایه‌گذاری استراتژیک انجام داده است.

این حرکت بخشی از تعهد مداوم برمبو برای افزایش تخصص در نرم‌افزار و اتصال ابری برای نوآوری بیشتر در سیستم‌های ترمز خود است.

بر این اساس، برمبو سهامی در استارت‌آپ آمریکایی متخصص در فناوری‌های ارتباطات دیجیتال به‌دست می‌آورد. هدف، نوآوری دیجیتال در سیستم ترمز عنوان شده است و برمبو به‌دنبال تقویت ارتباط بین سیستم‌های ترمز و اکوسیستم جاده است. راهکارهای Spoke Safety وسایل نقلیه را با کاربران جاده‎ها و زیرساخت‌های شهر هوشمند مرتبط می‌کند.

استراتژی برمبو شکل دادن به آینده حمل‌ونقل با راه‌حل‌های پیشرفته است. این استراتژی ایمنی را در سیستم حمل‌ونقل تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

هدف این سرمایه‌گذاری تسهیل ارتباط سیستم‌های ترمز با سایر عناصر متصل در محیط اطراف است. دانیل شیلاچی، مدیرعامل برمبو اظهار داشت: «سرمایه‌گذاری در Spoke Safety گام دیگری به‌سوی نوآوری دیجیتالی سیستم‎های ترمز ماست. چشم‌انداز ما برای آینده نزدیک این است که سیستم ترمز را توانمندتر کنیم؛ نه تنها با تجهیز وسیله‌نقلیه، بلکه سیستم با کل اکوسیستم جاده، از جمله سایر وسایل نقلیه، زیرساخت‌ها و شبکه‌های ارتباطی، ارتباط و تعامل داشته باشد و زمینه‌ساز رانندگی همراه با ایمنی بالا باشد.»

همکاری Brembo و Spoke Safety از طریق آزمایشگاه الهام‌بخش Brembo در سیلیکون ولی آغاز شد. هدف این آزمایشگاه یافتن استارت‌آپ‌های نوآورانه‌ای است که می‌توانند به‌تکامل برمبو کمک کنند؛ به‌ویژه با تمرکز بر نرم‌افزار و هوش مصنوعی.

Spoke Safety که در سال 2020 در دنور، کلرادو تاسیس شد، در فناوری Vehicle-to-Everything (V2X) تخصص دارد. این سیستم ارتباطی وسایل نقلیه را به یکدیگر، کاربران جاده مانند دوچرخه‌سواران و زیرساخت‌های شهر هوشمند مانند چراغ‌های راهنمایی متصل می‌کند. هدف بهبود تجربه رانندگی و ارتقای ایمنی بیشتر جاده است.

Spoke Safety اکنون به‌مجموعه Brembo Ventures می‌پیوندد. این مجموعه واحد سرمایه‌گذاری خطرپذیر این شرکت است که در سطح جهانی روی استارت‌آپ‌های فناورانه برتر سرمایه‌گذاری می‌کند تا از نوآوری Brembo حمایت کند و توسعه فناوری‌های حوزه حمل‌ونقل را تسریع بخشد.

برمبو در طراحی و تولید سیستم‌ها و قطعات ترمز با کارایی بالا برای سازندگان برتر خودروها، موتورسیکلت‌ها و وسایل نقلیه تجاری در جهان پیشرو است. برمبو که در سال 1961 در ایتالیا تاسیس شد، شهرت دیرینه‌ای برای ارائه راه‌حل‌های نوآورانه برای OEM ها و بازارخدمات پس از فروش دارد. این شرکت همچنین در چالش‌برانگیزترین مسابقات اتومبیلرانی درسطح جهان شرکت می‌کند و بیش از 600 عنوان قهرمانی را کسب کرده است.

برمبو با هدایت چشم‌انداز استراتژیک خود قصد دارد آینده حمل‌ونقل را از طریق راه‌حل‌های پیشرفته، دیجیتال و پایدار شکل دهد. برمبو بیش از 15 هزار و 600 کارمند در 15 کشور، 32 سایت تولیدی و تجاری و 9 مرکز تحقیق و توسعه در جهان دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =