نخستین ایستگاه شارژ اختصاصی خودروهای برقی در مرکز خرید گالریای تهران

شرکت کرمان‌موتور نخستین ایستگاه شارژ اختصاصی خودروهای برقی را در مرکز خرید گالریای تهران نصب و راه‌اندازی کرد.

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین نیازهای خودروهای شخصی و تاکسی‌های برقی کرمان‌موتور، دسترسی آسان به ایستگاه‌های شارژ اختصاصی است، این شرکت با هدف سهولت در استفاده از خودرو برقی، نسبت به ایجاد و راه‌اندازی اولین ایستگاه شارژر خودرو برقی واقع در مرکز خرید گالریای ولنجک اقدام کرده است.

ایستگاه شارژ مرکز خرید گالریا شامل 5 دستگاه شارژر پرسرعت خودرو برقی DC 30 کیلووات و دو دستگاه AC مختص خودروهای برقی شرکت کرمان‌موتور است که با همکاری این مجتمع تجاری و شرکت مپنا، در پارکینگ مجتمع مورد اشاره نصب و راه‌اندازی شده و اکنون آماده خدمت‌رسانی به‌خودروهای برقی است.

کرمان‌موتور که در امر برقی‌سازی حمل‌ونقل و معرفی خودروهای برقی به بازار کشور یک شرکت پیشرو است، با ارائه بهترین خدمات و توسعه زیرساخت‌‎های مناسب برای استفاده از خودرو برقی در ایران، تلاش می‌کند با حرکت در ایجاد مسیری سبز، گام‌های عملی در حفاظت از محیط‌زیست بردارد.

در همین راستا، کرمان‌موتور آمادگی دارد جهت مشارکت برای راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ اختصاصی، با مراکز تجاری همکاری کند.

به‌همین منظور، مراکز تجاری و اماکن عمومی که متقاضی راه‌اندازی ایستگاه شارژ خودرو برقی با مشارکت شرکت کرمان‌موتور هستند، می‌توانند درخواست خود را به آدرس ایمیل ev@kermanmotorco.com ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =