کارخانه مهدی‌ شهر «ایران‌ تایر»

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به‌عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه با سفر به مهدی‌شهر استان سمنان از کارخانه ایران تایر بازدید کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورخاقان در حاشیه بازدید از کارخانه ایران‌تایر شهرستان مهدی‌شهر ضمن گفت‌وگو با کارکنان این کارخانه در روند تولید تایر و مشکلات مربوط به افتتاح آن قرار گرفت. وی در جریان این بازدید گفت: «مدیران این کارخانه با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به رفع مسائل زیست‌محیطی اقدامات لازم را انجام دهند.»

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افزود: «مردم حق دارند نسبت به آلودگی‌های زیست‌محیطی نگران باشند پس لازم است برای رفع آلودگی‌های زیست‌محیطی ناشی‌از تولید کارخانه برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورخاقان اظهار کرد: «مردم زمانی که متوجه شوند راه‌اندازی کارخانه باعث رشد و پیشرفت شهر خواهد شد و نیروی انسانی فاقد کار مشغول به کار می‌شوند، قطعا از افتتاح کارخانه استقبال خواهند کرد.»

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: «توضیحات ارائه‌شده امیدوارکننده است. امیدوارم با راه‌اندازی کارخانه، به زودی شاهد محصولات خوب و با کیفیت در صنعت تایر باشیم و کشور را از واردات بی‌نیاز کند.»

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورخاقان ادامه داد: «صنعت تایر بسیار مهم است و چالش‌هایی که گاهی در کشور از این بابت صورت می‌گیرد، مشکل‌ساز بوده زیرا متاسفانه کل صنعت حمل‌ونقل را دچار مشکل می‌کند. امیدواریم این مشکلات با همت مسئولان و مردم برطرف شود چراکه با راه‌اندازی فاز اول تا پایان سال ۲۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به‌کار خواهند شد.»

وی افزود: «با توجه به آنکه این کارخانه می‌تواند آلایندگی داشته باشد، مقرر شد با استفاده از فیلترهای استاندارد و همچنین پرداخت عوارض مربوط به آلایندگی به شهرستان، نسبت به افتتاح این کارخانه اقدام شود.»

باید گفت این کارخانه در فاز اول ۷هزار تن تولید خواهد داشت اما طی سه‌سال این میزان به ۲۲هزار تن خواهد رسید. همچنین این کارخانه پس از راه‌اندازی کامل ۱۰۰۰ شغل مستقیم و ۲ تا ۳هزار شغل غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =