کد خبر: 250947
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
FAW J6P 460

  طرح فروش نقدی اعتباری کشنده تک‌محور FAW J6P-460 سیباموتور که از ۵مهرماه آغاز شده تا ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۳۰مهرماه ادامه خواهد داشت.

نکته قابل‌توجه در طرح فروش کشنده فاو، اختصاص بیمه بدنه یک‌ساله به متقاضیان طرح ۶ و ۹ماهه است. مبلغ پیش‌پرداخت خرید نقدی اعتباری کشنده تک‌محور FAW J6P-460، به میزان ۶۰درصد قیمت محصول و مبلغ ۲میلیارد و ۹۱۶میلیون و ۳۵۴هزار و ۶۰۰ تومان در زمان ثبت‌نام تعیین شده است.

تسهیلاتی که برای متقاضیان این طرح در نظر گرفته شده؛ مبلغ یک‌میلیارد و ۹۴۴میلیون و ۲۲۳هزار و ۴۰۰ تومان بوده که نرخ سود تسهیلات مختلفی دارد.

نرخ سود تسهیلات خرید نقدی اعتباری کشنده تک‌محور FAW J6P-460 در روش پرداخت ۳، ۶ و ۹ ماهه به ترتیب، بدون سود برای پرداخت ۳ماهه، ۱۲درصد در پرداخت ۶ماهه و ۱۸درصد نیز برای پرداخت ۹ماهه اعلام شده است.

سررسید چک‌ در روش بازپرداخت ۳ماهه به تعداد یک فقره به تاریخ ۵دی‌ماه سال جاری و مبلغ یک‌میلیارد و ۹۴۴میلیون و ۲۳۶هزار و ۴۰۰ تومان تعیین شده است. متقاضیان خرید ۶ و ۹ ماهه هم باید به ترتیب دو و سه فقره چک با سررسید 3ماهه صادر کنند که تاریخ چک‌ها در بازپرداخت ۶ماهه، 5 دی‌ماه سال جاری و 5 فروردین سال ۱۴۰۴ با مبلغ یک‌میلیارد و ۵۵میلیون و ۸۱۴ تومان برای هر چک، تعیین شده است.

خریداران کشنده با بازپرداخت ۹ماهه نیز باید سه فقره چک به تاریخ ۵ دی‌ماه ۱۴۰۳، ۵ فروردین سال ۱۴۰۴ و ۵ تیرماه ۱۴۰۴ در وجه شرکت صادر کنند.

مبلغ هر چک نیز ۷۳۶میلیون و ۷۳۹هزار و ۱۴۲ تومان اعلام شده است.

براساس این گزارش، زمان آغاز بازپرداخت اقساط از دی‌ماه سال جاری است. متقاضیان خرید کشنده تک‌محور FAW J6P-460 سیباموتور می‌توانند سفارش خرید خود را در عاملیت‌های مجاز این شرکت ثبت کنند.

همچنین برای دریافت مشخصات فنی کشنده تک‌محور FAW J6P-460 به وب‌سایت گروه بهمن به آدرس bahman.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =