افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

نخستین نمایندگی اکستریم توسط مجموعه اتوخسروانی طی مراسمی با حضور مدیران این مجموعه و مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو افتتاح شد. شوروم اکستریم اتوخسروانی در بلوار اندرزگو تهران واقع شده است.

هم‌اکنون خودروهای اکستریم VX و اکستریم TXL در این شوروم برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان به نمایش درآمده‌اند. مشتریان می‌توانند این خودروها را از نزدیک مشاهده کرده و نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند. امکان تست‌درایو خودروها به‌صورت همه‌روزه در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی فراهم شده است. همچنین در کنار ثبت‌نام برای تست‌درایو و فروش خودرو، اکسسوری‌های برند اکستریم نظیر چمدان، کت اسپرت، چتر و هدفون در این نمایندگی عرضه می‌شود.

وجه تمایز نمایندگی اکستریم اتوخسروانی با دیگر نمایندگی‌ها

اولین نمایندگی اکستریم (اتوخسروانی با کد 193) در منطقه یک کلانشهر تهران، واقع در خیابان اندرزگو، روز یک‌شنبه، 8 مهر 1403 افتتاح شد. شعبه محصولات فونیکس این شرکت، پیش‌تر در خیابان شریعتی تهران، آغاز به کار کرده بود و به این ترتیب، اولین نمایندگی زیربرند لوکس مدیران خودرو توسط اتوخسروانی هم افتتاح شد.

این نمایندگی از استراتژیک‌ترین شوروم‌های برند اکستریم به شمار می‌رود؛ چراکه با توجه به ماهیت لوکس برند اکستریم، نمایندگی اتوخسروانی در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی کلانشهر تهران واقع شده است. با توجه به دسترسی بسیار خوب، فضای بسیار بزرگ داخلی، کافی‌بار و همچنین اکسسوری‌بار تعبیه شده در این شوروم، متقاضیان محصولات اکستریم می‌توانند با خیال آسوده نسبت به خرید خود از اتوخسروانی اقدام کنند.

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

اکستریم شانس زیادی برای کسب سهم از بازار دارد

آقای مِن، مدیر اجرایی شرکت مدیران خودرو در مراسم افتتاحیه نمایندگی اکستریم اتوخسروانی گفت: «اکستریم یک برند جدید برای بازار خودرو ایران است که از گروه مدیران‌خودرو نشأت گرفته است، اما بالاترین جایگاه را در بین برندهای این گروه دارد. ما بر این باوریم که در آینده نزدیک، اکستریم دست در دست مشتریان، همکاران و دوستان از تمام اقشار جامعه، فصل جدیدی را در صنعت خودرو خلق می کند.»

آقای مایکل، مدیر برند اکستریم نیز در این مراسم با بیان این‌که اکستریم نقش مهمی در استراتژی تجاری گروه مدیران‌خودرو ایفا می‌کند، گفت: «این برند بر اساس درک عمیق ما از نیازهای طرفداران محصولات لوکس متولد شده است که به دنبال رانندگی آسوده و راحت همراه با تجربه فوق‌العاده و استثنایی هستند.»

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

همچنین حسین خسروانی، مالک این مجموعه در مراسم افتتاح اولین نمایندگی اکستریم گفت: «محصولات اکستریم که با عرضه مدل VX شروع به کار کرده، در همان شرکتی تولید شده که سال‌های گذشته خودرو ام‌وی‌ام ۱۱۰ را تولید می‌کرد و این موضوع نشان‌دهنده پیشرفت این شرکت از نظر تکنولوژی است.»

وی افزود: «ما در مجموعه خسروانی، سبد گسترده‌ای از تمام محصولات بازار ایران را گرد هم آوردیم تا مشتریان بتوانند مقایسه کاملی از خودروهای مورد نظرشان داشته باشند.»

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

خسروانی با بیان این‌که درحال‌حاضر مجموعه نمایندگی‌های فعال این هلدینگ شامل نمایندگی مدیران‌خودرو، نمایندگی ماموت‌خودرو و نمایندگی کرمان‌موتور است، ادامه داد: «هلدینگ خودرویی خسروانی، به عنوان بزرگترین مرجع خودرویی کشور، همواره این افتخار را داشته است تا با ارائه خدمات خاص، رضایت مشتریان خود را جلب کند.»

وی اظهار داشت: «دو مدل جدید برند اکستریم یعنی LX و TXL با توجه به قیمت‌گذاری مناسب، شانس زیادی برای کسب سهم از بازار خواهند داشت.»

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

خودروهای به‌نمایش‌درآمده در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی

نخستین خودرو به نمایش درآمده در نمایندگی اکستریم اتوخسروانی، اکستریم VX است. این خودرو یک کراس‌اوور متوسط محسوب می‌شود که با ابعاد بزرگ خود، توجه علاقه‌مندان به خودروهای بلندقامت لوکس را جلب می‌کند. اکستریم VX برپایه پلتفرم مشترک با تیگو8 پرومکس توسعه یافته است و از پیشرانه مشابه آن خودرو نیز استفاده می‌کند. با این‌حال، این پیشرانه در اکستریم VX قدرت و گشتاور بیشتری تولید می‌کند.

همچنین گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک از برند آیسین، وظیفه انتقال قدرت به چهارچرخ در اکستریم VX‌ را برعهده دارد. دیگر خودرو رونمایی‌شده در نمایندگی اکستریم، مدل TXL‌ است. این خودرو در واقع نسخه دارای فاصله محوری بلندتر از اکستریم TX‌ به حساب می‌آید.

اکستریم TXL از پیشرانه دولیتری توربوشارژر مشترک با اکستریم VX بهره می‌برد، اما در بخش گیربکس، از جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک چینی برای آن استفاده شده است. دیگر محصول این برند یعنی اکستریم LX نیز در آینده نزدیک روانه بازار خواهد شد.

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

افتتاح رسمی اولین نمایندگی اکستریم در تهران

طرح جایگزینی خودرو با اقساط بلندمدت

طرح جایگزینی خودرو با اقساط بلندمدت تا 60 ماه ازجمله امکاناتی است که خرید خودروهای مختلف را برای مشتریان تسهیل می‌کند.

هلدینگ خسروانی برای راحتی مشتریان، امکان جایگزینی خودروهای قدیمی با خودروهای دلخواه را فراهم کرده است. در این طرح، خودروهای قدیمی مشتریان پس از کارشناسی به عنوان بخشی از پیش‌پرداخت خودرو جدید در نظر گرفته می‌شود و باقی مبلغ نیز با اقساط بلندمدت تا 5 سال پرداخت خواهد شد.

این طرح باعث می‌شود که خرید خودرو برای افراد با بودجه‌های مختلف امکان‌پذیر باشد. مشتریان برای آگاهی از شرایط فروش، پیش ثبت‌نام و تست درایو محصولات اکستریم ‎‌می‌توانند به سایت khosravani.com مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =