هاوال H۶

شرکت «BM CARS» که به‌عنوان بازوی وارداتی گروه بهمن فعالیت می‌کند، از آغاز پیش‌ثبت‌نام پنج خودرو وارداتی این شرکت خبر داد.

بنابر جدیدترین بخشنامه شرکت «BM CARS» پیش‌ثبت‌نام پنج خودرو وارداتی این شرکت از ۱۶ مهرماه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ روز پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه جاری در جریان خواهد بود.

براساس این بخشنامه، پیش‌ثبت‌نام خودروهای وارداتی تنها از طریق پرتال ایرانی کار bahman.iranecar.com/bmcars انجام می‌شود.

در این طرح، خودرو بستیون T۷۷ در سه رنگ سفید، نقره‌ای و مشکی با تریم داخلی مشکی یا قهوه‌ای بژ و مدل ۲۰۲۳ که به رینگ ۱۹ اینچی مجهز است با موعد تحویل ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل قرارداد، نخستین خودرو در فهرست اعلام‌شده شرکت BM CARS است.

قیمت خودرو بستیون T۷۷ در سه رنگ مختلف، ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون و ۹۳۹ هزار تومان تعیین شده است.

خودرو کوراندو ۲WD به‌عنوان دومین خودرو در فهرست اعلام‌شده با رنگ مشکی و خاکستری و تریم داخلی مشکی و خاکستری و مدل ۲۰۲۳ و رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی قابل سفارش است.

قیمت خودرو کوراندو ۲WD دو میلیارد و ۶۵۰ میلیون‌تومان اعلام شده است. سومین خودرو در فهرست، خودرو کوراندو AWD با رنگ آبی و تریم مشکی است که با مدل ۲۰۲۳ و رینگ ۱۸ اینچی به‌خریداران عرضه می‌شود.

خودرو کوراندو AWD نیز ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون‌تومان قیمت‌گذاری شده است.

خودروهاوال H۶-HEV در سه رنگ خاکستری، خاکستری متالیک و مشکی با تریم دو رنگ قهوه‌ای-مشکی یا مشکی-قرمز و مدل ۲۰۲۴ پیش روی متقاضیان قرار دارد.

هاوال H۶ به‌رینگ ۱۹ اینچی مجهز است. نرخ خودرو هاوال H۶-HEV هم ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون‌تومان تعیین شده است.

آخرین خودرو در فهرست پیش‌ثبت‌نام شرکت BM CARS نیز خودرو هونگچی H۵ است. هونگچی H۵ در سه رنگ مشکی، سفید و خاکستری با تریم دو رنگ عرضه می‌شود.

دو تریم قهوه‌ای-مشکی یا قرمز-مشکی با مدل ۲۰۲۴ و رینگ ۱۸ اینچی آلومینیومی، امکان ثبت سفارش دارد. خودرو هونگچی H۵ نیز با قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان به‌دست خریداران خواهد رسید.

نکته حائز اهمیت درطرح پیش‌ثبت‌نام شرکت BM CARS این است که زمان تحویل خودروها، ۳۰ روز کاری پس از واریز وجه و تکمیل پرونده توسط متقاضی تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =